Gewoontes tijdens het wachten?

Haha, herken het meeste wel, vooral dat richtingaanwijzer steeds uitdrukken (met name na bochten waar ik em niet aan had).

Gisteren bij het stoplicht even gezwaaid naar een meissie die op et fietspad langskwam, ze was helemaal niet zo mooi ofzo, maar zo'n grote verlegen glimlach is toch wel onbetaalbaar *D
 
Haha, herken het meeste wel, vooral dat richtingaanwijzer steeds uitdrukken (met name na bochten waar ik em niet aan had).

Gisteren bij het stoplicht even gezwaaid naar een meissie die op et fietspad langskwam, ze was helemaal niet zo mooi ofzo, maar zo'n grote verlegen glimlach is toch wel onbetaalbaar *D

Dat van die RAW-knop is inderdaad ook een herkenbare!

En tijdens het rijden zwaaien naar wildvreemde dames, bij voorkeur als vriendje ernaast loopt... O-)
 
vaak op de tank hangend spiegelend oog contact zoekend met overig verkeer en zolang mogelijk aan staren!! worden ze nerveus van!!!! O-)

stoplicht wachtend met zo'n stoere gassende koekblik naast je; harder gassen dan stoer koekblik en bij groen al kijkend naar bestuurder van stoer koekblik er van door gaan!! :X
 
Hmmm volgens mij heeft idereen zijn stoplicht/ stil staan tikje :P .
Ik ga meestal op de tank trommelen en mee zingen beetje swingen met je hoofd je kent het wel. Jingel bells in de zomer zingen enzo. Als je je vezier open hebt staan kan dat ook leuke effecten hebben bij mede weg gebruikers :9 . En ja dan ook nog het verkeer in de gaten houden en zodra het groen is vol wegtrekken (als er niet weer eens z'n koekblik door rood rijd).
 
vaak op de tank hangend spiegelend oog contact zoekend met overig verkeer en zolang mogelijk aan staren!! worden ze nerveus van!!!! O-)

stoplicht wachtend met zo'n stoere gassende koekblik naast je; harder gassen dan stoer koekblik en bij groen al kijkend naar bestuurder van stoer koekblik er van door gaan!! :X
En vervolgens de koekblikker die vrolijk door rood zeilt niet spotten en in de flank aangereden worden B| Ik kijk bíjna altijd links en rechts terwijl ik optrek om te zien of de weg echt vrij is, better safe then sorry :]
 
Bij stoplicht altijd een snel koekblik opzoeken ....er naast gaan staan...flink gassen en voorop de tank hangen alsof ik een wereld sprint ga maken......en als die dan groen word als een slak optrekken....koekblik met gierende banden op laten trekken..bij volgend stoplicht die gast weer opzoeken.....moet je die onbetaalbare blik van die gasten in dat koekblik zien :+


[me]Z 1000 MUIS trekt dan wel als een achterlijke idioot weg :o ...1 keer is leuk :+ .....daarna straf ik ze genadeloos af }) [/me]
 
Als ik op m'n XJ zit ben ik wanhopig bezig het ding aan de praat te houden :X
Aangezien de startonderbreking niet werkt voor wat betreft de koppeling moet ie eerst weer in z'n neutraal voordat er wederom gestart kan worden |(
Hij loopt dus niet helemaal lekker stationair, varierend tussen 0 en 3000 toeren B|
 
Wordt een beetje 1-tonig, tanklipje spelen, beetje om me heen loeren, lijntje uitstippelen, nog es in z'n 1 zetten, ff beetje gas voor de lekkere sound en dan.........wegbleren, klint altijd zo mooi })
 
Als ik op m'n XJ zit ben ik wanhopig bezig het ding aan de praat te houden :X
Aangezien de startonderbreking niet werkt voor wat betreft de koppeling moet ie eerst weer in z'n neutraal voordat er wederom gestart kan worden |(
Hij loopt dus niet helemaal lekker stationair, varierend tussen 0 en 3000 toeren B|


Heb hetzelfde probleem. Altijd bang dat ie uitvalt. En als dat gebeurd dan gaat ie zo lastig aan (start motor doet het soms wel soms niet). En dan mag je gaan aanrennen (ja dat kan met een 125cc) voor een stoplicht waar iedereen staat te kijken. Heb dus geen tijd om andere zaken te doen...ik moet ook mijn toerental in de gatenhouden.
 
ik sta regelmatig op de pont te wachten bij amerongen en ik controleer daar ook veel te vaak of ie wel in zijn 1 staat en zit ook regelmatig op de tank te trommelen. Het draaien van het tanklipje heb ik afgeleerd door er een tanktas op te zetten. En verder rook ik er vaak even een shaggie.
Bij stoplichten heb ik er geen last van omdat ik dan alleen maar naar het stoplicht zit te kijken.


Groet Rutger
 
Op de pontje kom ik niet verder dan rondkijken, maar voor het stoplicht zit ik altijd met die gashendel te spelen. Het lijkt alsof ik heel ongeduldig ben, maar da's niet zo hoor O-) Ik vinnut geluid uit de pijp gewoon zo mooi... :9~
 
altijd maar men (tankbeurt)tripmeter vergelijken met de stand van men benzinemeternaald, en dan proberen uit te rekenen an welke kmstand de naald op nul komt en het oranje "ga-tanken" lampje aanfloept ....
Eergister 365km gehaald ...
 
Ik zwaai ook gewoon tijdens het rijden naar mensen die ik niet ken. Altijd leuk. Velen zwaaien wel terug, maar vaak met een verdwaasde blik in de ogen ^_^
 
Rondkijken, met m'n schakelpookje spelen, richtingaanwijzer nog maar een keer uitzettten (ook als ik gewoon aan het rijden ben), beetje met de koppeling spelen zodat ie net 1mm naar voren hupt.
Beetje verveling allemaal, afgezien van m'n spiegels in de gaten houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan