Gewoontes tijdens het wachten?



Hmmm, niet bijzonder genoeg om te posten, tenzij er natuurlijk een lekker meissie langsloopt ;)
 
[Goldwingmodus]
Even verder ontbijten aan de tafel, krantje lezen, nog een kopje koffie inschenken...
[/Goldwingmodus]

Tijdens de eerste lessen had ik de irritante gewoonte om N op te zoeken, van 1 naar 2 en terug, geweldig :r
Tegenwoordig kijk ik net als de andere 99% naar chicks in de omgeving, check of mijn eventuele passagier nog achterop zit en speel een beetje met het gas.
 
Mestal als ik voor een stoplicht aan kom rijden eerst het zaakje recht leggen want ben ik weer te hard neergekomen van een wheely :X B| .
Dan ff benen streken met tankklepje spelen, tanktrommelen, en ckers ook vrouwen kijken :P
Maare eet ook weles kauwgum en dan elke x dat klappen ( of hoe je het noemt, nee geen bellen blazen) en zitten die koekblik rijders je dom aan te kijken, en gewoon lekker dom aankijken van doe ik tog nie O-)
Of motor keer laten knallen en gelijk om je heen kijken van wie deed dat :? maar ondertussen weet je wel beter ;)
Maare verder de bekende tikjes :P

Grtzz daniel
 
The usual. Op de tank trommelen, in de rondte kijken, zwaaien naar mensen die je niet kent. Soms ook een beetje zingen en dan het liefst de meest suffe liedjes die ik me kan herinneren. :P Uiteraard ook in de maat meetrommmelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan