Gewoontes tijdens het wachten?

M91

MF veteraan
3 jul 2004
2.547
0
Tiel
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik met het lipje van de benzinedop zit te spelen (open, dicht, open, dicht, etc...) als ik bv op de pont sta. :z
Nu zag ik vanmiddag een andere rijder precies hetzelfde doen! Ik vraag me dus af wat jullie gewoontes zijn in zulke situaties.

Geneer je niet! Deel je tic! :+
 
Beetje trommelen op mijn tank als ik weer voor het rode lampje wacht!
Motor een beetje inspecteren, of alles nog een beetje zit zoals het zou moeten...
 
voor een verkeerslicht ben ik meestal als een bezetene aan het spiegelen en rondkijken. vertrouw het overige verkeer namelijk voor geen cent.
 
met me voet een maatje tikken.. tik tik tik tiktiktik tik tiktik.. etc etc..

of ik loop met me knopjes te spelen.. aan uit, aan uit, aan uit..

en soms per ongeluk de toeter.. en dan is het uit. dan doek niks meer :P
 
Ik kom aan rijden

Voel me altijd even ongemakkelijk...want ik sta stil, kan er maar niet aan wennen.

Hou niet van stilstaan.Eerlijk gezegd haat ik het.

Kijk ff snel om me heen, hunting for potentiele verkeerschaoten, die een gevaar voor me zouden kunnen betekenen...Maar ja waarom ? als motorrijder ben je toch altijd als 1e weg.

Check me remmen ff..

Denk ff aan sex...want je moet aan het gemiddelde voldoen en check ff of die er nog is...

Kijk 1 seconde later weer vooruit en concentreer me op de weg en rij in gedachten al vooruit, vooral als er een bocht is zit ik de ideale lijn uit te stippelen in gedachten.

Waiting for green...
 
Als ik voor het verkeerslicht sta probeer ik ongeveer om de 10 seconden om mijn motor in zijn eerste versnelling te zetten...
En dat met dat lipje spelen van de benzinetank...dat doe ik ook :)
 
met me voet een maatje tikken.. tik tik tik tiktiktik tik tiktik.. etc etc..

of ik loop met me knopjes te spelen.. aan uit, aan uit, aan uit..

en soms per ongeluk de toeter.. en dan is het uit. dan doek niks meer :P


Beschamend moet ik bekennen dat ik ff gecontroleerd had of je female of male was...
 
hahaha... dat spelen met die knopjes, per ongeluk de toeter aanraken en dan quasi nonchalant en vooral heel onschuldig om je heen gaan zitten kijken, is erg herkenbaar!
 
Ik schijn de irritante gewoonte te hebben om met mn voorrem te spelen O-) . Vooral in het donker schijnt het irritant te zijn voor de persoon achter je :X
 
whahahaha
veel dingen die ik hier lees doe ik ook inderdaad :)
zoals met het lipje van de benzine deksel spelen, op tank trommelen, met de voet een maat tikken, beetje naar andere mensen kijken.. contact proberen te leggen met vrouwtjes :P enzovoorts.....

(en als ik een wheelie daarna wil gaan maken: hopen dat ie niet in z'n vrij schiet als ik doorschakel :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ahm, ik kijk om me heen, niks geen zenuwen gedoe. Wat me opvalt dat er ontzettend veel mensen opgefokt achter het stuur zitten; ik bedoel trommelen met de fingers op het stuur of met de maat van muziek. Tja of een beetje (veel) op het gaspedaal stampen. Maar ja, dat laatste zijn jullie al waarschijnlijk gewend.

Afgelopen zaterdag kwam ik in Apeldoorn, vlakbij de Mac, moest ik voor een stel stoomtreinen wachten. Mooi gebeuren, dus motor uitgezet, foto ondertussen gemaakt want ik had mijn digicam in mijn tanktas paraat. Staat zo'n zenuwlijder, je weet wel met een Audi Avant leasebak, naast me flink te spelen en op het gas te stampen , steeds een beetje naar voren rijden. Dan kan ik het niet laten op even met mijn hand een beweging te maken van : Jo doe kalm aan, je kunt er niet doorheen en je zult gewoon geduld moeten hebben.
 
Oh shit, als ik dit zo lees realiseer ik me dat ik eigenlijk nog wel een paar tics heb! Dat trommelen ken ik, om de 10 sec checken of 'ie in z'n één staat, van alles checken... ;)

Dat stilstaan is eigenlijk vermoeiender dan rijden! :Z
 
Verkeerslicht in de gaten houden, verkeer om me heen in de peiling houden, kijken of er nog mooie mannen lopen, beetje gassen want dat klinkt zo mooi....dat soort dingen :P
 
ermm als ik echt niets te doen heb ga ik me tank es bekijke en de vuiltjes eraf hale :P

en ik kijk natuurlijk naar de mooie vrouwe...maar dat doe ik ook wel als ik niet stil sta :P hehehe
 
ik speel dus ook met het lipje van de tank, als ik aankom rijden en het is net rood geworden dan zet ik em altijd in zn vrij en ga ff rechtopstaan om het zaakje ff weer goed te leggen of eventueel de onderbroek ff uit de bilnaad te trekken om daarna ff in de spiegel te kijken wie eigenlijk achter me staat en dit tafereel dus in volle glorie heeft gezien :X Daarna verder met enthousiast trommelen op de tank en om me heen loerend. En als het groen is weer lekker gaaaaaaaaaaaaaan :]
 
Kan niet trommelen op mn tank.
Kan niet met het lippie van mn tankdop spelen.

Ik zit me dus te frustreren dat ik niks kan doen :+
( en kwoaai kijkend :P )
 
Beschamend moet ik bekennen dat ik ff gecontroleerd had of je female of male was...

grr :(

--------------------------

iets wat me net te binnenschiet is dat ik gauw afgeleid ben wanneer er andere motors rond rijden. meestal steek ik m'n hand dus op.. en dan is mijn licht ook Groen.. lopen die koekblikkers weer te toeteren van opschieten.. alsof ik nog niet snel genoeg rijdt.. :(
 
Als ik naast een auto of half ervoor sta: koppeling op laten komen, tot motor iets weg rijdt... shit, niet af laten slaan, niet af laten slaan, je staat vooraan zakonski, niet af laten slaan, niet af laten slaan, nog maar keer die koppeling laten komen, voetje verzetten want die staat onderhand achter je motor.. niet af laten slaan, niet af laten slaan.. JA groen! :]

Sta ik achter een auto, dan zet ik um in z'n vrij, en ga altijd effe staan.. lekker rekken en beetje om me heen turen... Effe in de spiegels kijken wat de blikrijders aan 't doen zijn.

Ow, en als ik per ongeluk de toeter indruk (bijv met richting aangeven) dan effe het vingertje omhoog naar een toevallige passant (die de hele dag gaat nadenken wie er naar hem zwaaide)
 
Op de pont doe ik eigenlijk niks, beetje om me heen kijken...
Voor het stoplicht sta ik vaak met het gas spelen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan