Gez: 15 juli Assen Prospeed groep Very Fast

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter1972

MF veteraan
6 jan 2005
3.979
0
omgeving Venlo
Voor mn vriendin zoek ik een plek op vrijdag 15 juli Assen (Prospeed) in de groep very fast.

Mocht je verhinderd zijn of je plek om welke reden dan ook willen verkopen, dan horen we het graag.
 
Very fast is de een na snelste groep. Ze rijdt 2.04 dus dat moet wel passen.
Voor racer zou ik zeggen <2.00 ongeveer.

De tijden die Prospeed adviseert bij de groepenindeling vind ik erg scherp (snel).
Voor de langzaamste groep Medium hanteren ze bijvoorbeeld als richtlijn 2.00-2.05 waarbij er in de beschrijving staat, "rijders die wel eens ooit op het circuit hebben gereden en rondetijden niet belangrijk vinden.". Terwijl dat toch al behoorlijk scherpe tijden zijn voor recreatieve rijders.
 
Very fast is de een na snelste groep. Ze rijdt 2.04 dus dat moet wel passen.
Voor racer zou ik zeggen <2.00 ongeveer.

De tijden die Prospeed adviseert bij de groepenindeling vind ik erg scherp (snel).
Voor de langzaamste groep Medium hanteren ze bijvoorbeeld als richtlijn 2.00-2.05 waarbij er in de beschrijving staat, "rijders die wel eens ooit op het circuit hebben gereden en rondetijden niet belangrijk vinden.". Terwijl dat toch al behoorlijk scherpe tijden zijn voor recreatieve rijders.

Precies en daarom stelde ik ook de vraag. Ik rijdt zelf ook alle 3 de dagen en heb mezelf ingeschreven met 2.00 als rondetijd en ben daarmee ingedeeld in 'fast'. Gezien de rondetijden in de groepen sportrijders/SGT (CRT) is sneller dan 1.55 eerder uitzondering dan regel en verbaast mij de indeling van pro speed. Hoewel in de SGT (lals de jongens van ONK niet meerijden) er wel een flink aantal mensen tussen 1.55 en 2.00 minuten zitten.

Maar goed, ik neem aan dat er wel herverdeeld zal worden als er mensen veel te snel of veel te langzaam zijn voor zijn/haar groep of heb ik abuis?
 
Laatst bewerkt:
Precies en daarom stelde ik ook de vraag. Ik rijdt zelf ook alle 3 de dagen en heb mezelf ingeschreven met 2.00 als rondetijd en ben daarmee ingedeeld in 'fast'. Gezien de rondetijden in de groepen sportrijders/SGT (CRT) is sneller dan 1.55 eerder uitzondering dan regel en verbaast mij de indeling van pro speed. Hoewel in de SGT (lals de jongens van ONK niet meerijden) er wel een flink aantal mensen tussen 1.55 en 2.00 minuten zitten.

Maar goed, ik neem aan dat er wel herverdeeld zal worden als er mensen veel te snel of veel te langzaam zijn voor zijn/haar groep of heb ik abuis?
Je verhaal klopt. Ik begrijp die indeling ook niet goed.
Ze zijn wel flexibel met omzetten dus er zal altijd een mouw aan te passen zijn.
 
als je de voorwaarden van prospeed ziet, dan is een overgenomen dag niet zo flexibel.

Indien een deelnemer om persoonlijke redenen niet aan een evenement kan deelnemen is een kostenloze overboeking aan een, door de deelnemer aangewezen, vervangende rijder mogelijk. Daarbij dient men rekening te houden dat een groepswissel ter plekke niet mogelijk is. Dat wil zeggen; de vervangende rijder moet in de groep passen. (bv een 'medium'-rijder kan niet in de snelle groep en een ervaren, snelle rijder kan niet in de 'medium'-groep)
De vervangende moet ter controle van de rondetijden (vanwege de groepsindeling)verplicht een transponder huren.
Indien de vervangende rijder niet in de geboekte groep past volgt uitsluiting van het evenement. Het deelnamebedrag wordt niet terugbetaald.
De vervangende rijder moet minimaal 8 dagen van te voren bij ons schriftelijk aangemeld zijn. De vervangende rijder wordt alleen toegelaten tot het evenement als hij een schriftelijke bevestiging van Team 99 GmbH, ontvangen per Fax of email, met volledige adressering kan overleggen.
 
Hmmmm.... zoals het hier staat niet nee.

Vandaar dat ik ook het liefst een dag overneem van de groep waarin ze echt past. Anders krijg je dit soort gedoe....

We gaan ons sowieso maar even op de wachtlijst laten zetten bij Prospeed.
 
Hoi Peter,

ik heb je een mailtje gestuurd, een vriend wil hem wel verkopen, maar zit wel in de groep fast.
Misschien vinden jullie dat toch leuk (samen rijden).
Info staat verder in de mail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan