Gez. 25Kw motor

Jasonnl

MF'er
27 nov 2011
42
0
West-Brabant
Hallo,
Zoals de titel al zegt word het eens tijd dat ik een motor ga aanschaffen helaas zit ik nog 2 jaar vast aan het lichte rijbewijs.
Daarom ben ik opzoek naar een motor die 25 kw op het kenteken staat of die geschikt is om op 25 kw te zetten.

Mag een Nederlandse of Belgische motor zijn. Woon zelf ik W-brabant dus gelieve beetje in die richting, niet ik Groningen ofzo.

Paar modellen die ik wel mooi vind
-Rs125 /250
- R6
- oude gsx, cbr, zxr
- sv650
- er6n


Prijs indicatie : 0-2500 euro

heb je iets staan hoor ik het graag
 
Hallo !

Ik weet nog wel een mooie Honda VFR 400 RR NC30 te koop.
Het is een gekeurde 25 kW uitvoering en de prijs is 2000 euro.
Niet veel voor een hele speciale motorfiets !

Kijk maar eens op Speurders daar staat ie te koop.

Succes,

Ivar

P.S. : de motorfiets is niet van mij .......
 
Ikzelf heb nog een Yamaha XJ 600 S Diversion die 25 kw is te koop. Weet niet of je dat model wat vind? Dan kunnen we daar eens over praten..
 
ik heb een honda cbr600f te koop in overleg kan ik nog een 25kw kit erop zetten bij een motordealer bij mij. hij kost niet veel en rijdt zeker heel leuk.
 
ik heb een honda cbr600f te koop in overleg kan ik nog een 25kw kit erop zetten bij een motordealer bij mij. hij kost niet veel en rijdt zeker heel leuk.

Voor hoeveel verkoop je die fiets? Heb je ook een advertentie?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Zoals de titel al zegt word het eens tijd dat ik een motor ga aanschaffen helaas zit ik nog 2 jaar vast aan het lichte rijbewijs.
Daarom ben ik opzoek naar een motor die 25 kw op het kenteken staat of die geschikt is om op 25 kw te zetten.

Mag een Nederlandse of Belgische motor zijn. Woon zelf ik W-brabant dus gelieve beetje in die richting, niet ik Groningen ofzo.

Paar modellen die ik wel mooi vind
-Rs125 /250
- R6
- oude gsx, cbr, zxr
- sv650
- er6n


Prijs indicatie : 0-2500 euro

heb je iets staan hoor ik het graag

Hoezo helaas aan 25kw? :P Wees blij dat je mag rijden man :9
 
ik heb een 25KW GS500 motor in de aanbieding. stuur een PM voor informatie

(€800)

rs7aj5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan