GEZ. GPT laptimer

Ik heb er een voor je zonder baken , mail me maar op paul apestaart fidego . nl
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog zo'n ding liggen zonder baken. mail anders naar info @emracing.nl
 
Laatst bewerkt:
Wat ik me afvroeg, staan er voor de GPT ook "standaard-bakens" op de "gebruikelijke circuits" (Assen, Zandvoort, Zolder) of moet je altijd je eigen (of van een ander met een GPT-laptimer) baken hebben ?
Geloof dat voor de Mychron in ieder geval altijd op Assen en Zandvoort standaard een baken staat ?
GPT is nieuw een stuk prijsgunstiger als Mychron maar daar heb je dan minder vaak een eigen baken nodig begrijp ik ?
 
Ik heb ook een Gpt laptimer een probeerde op croix en ternois samen met een belg 2 laptimer op 1 baken te gebruiken maar dat ging niet. Mijn eerste ronde werd in mijn scherm gegeven en daarna niks meer en de belg helemaal niks. Dus eigen baken ik denk ik wel een must.

Grtz Rob
 
Ik heb ook een Gpt laptimer een probeerde op croix en ternois samen met een belg 2 laptimer op 1 baken te gebruiken maar dat ging niet. Mijn eerste ronde werd in mijn scherm gegeven en daarna niks meer en de belg helemaal niks. Dus eigen baken ik denk ik wel een must.

Grtz Rob

Dus elke GPT baken en laptimer zijn een setje op eigen frequentie :?
Lijkt me dat in jullie geval dan één van de twee toch een werkende laptimer had moeten
hebben ??
Of was er nog wat anders aan de hand ?
Heb er nog nooit op gelet maar heb ook nog nooit een stuk of 20 (GPT) bakens op de pitmuur zien staan ?
(Fazerman neigt nu iets meer om van de winter door de z(d)ure Mychron appel heen te bijten, ....)
 
Terug
Bovenaan Onderaan