GEZ. Leuke beginnersmotor, tour/sport 600CC

He ,,daar heb je oma,,, even opnieuw onder de aandacht brengen dan maar he ,,,
heb je al iets gevonden ,, voor 2500 mag je de mijne compleet hebben ....
stuur maar pb voor foto's

het is ee nvfr750 uit 94 ,,maar prima staat...

groetjes ronald
 
Hehe..TS krijgt wel een heel divers aanbod in motoren _O-

Ik heb zelf een paar van de genoemde motoren gehad. Voor je budget kun je wel iets leuks krijgen. Misschien voor jezelf bedenken of je een 'naked' wilt hebben of iets meer kuip. Met een topkuipje is snelwegrijden veel relaxter, op een naked heb je meer snelheidsgevoel zonder meteen kans je rijbewijs kwijt te raken.

Bandit 600: stevige no nonsense motor, veel accessoires voor en grote community. Sportief rijden is zeker mogelijk.

SV650: mijn voorkeur, de v-twin heeft zelfs met standaard uitlaat een heerlijk geluid. Daarnaast lekker fel met optrekken en remmen (op het blok). Is sneller en sportiever dan de Bandit (mijn mening)

Fazer: mooie modellen, ook veel vermogen voor 'slechts' een 600cc, namelijk 98pk zo uit mijn hoofd.

Op dit moment rijd ik een Kawasaki ZR-7, ook een leuke motor, iets groter dan voorgaande modellen maar gewoon een leuke all-round motor. Wel minder sportief, net zoals de genoemde VX800!

Misschien nog in je rijtje toe te voegen: een Hornet (hoort gewoon naast Bandit en Fazer)..en misschien een Suzuki RF600 (zijn wel iets duurder dan bv Bandit) of een vol gekuipte GSX 600 F.


~[edit] zie dat dit topic behoorlijk omhoog gekickt is...ik hoop voor de TS dat hij niet nog steeds aan het zoeken is!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan