gez. link naar filmpje Charrel die brommer stopt

Odd82

Die hard MF'er
2 aug 2005
417
0
Lelystad
Ik kom ff zo gauw dat topic niet meer tegen, en weet al helemaal niet meer op welke pagina het stond, maar ik zoek het linkje naar dat filmpje van wegmisbruikers oid waarin die brommerrijder wegrijdt (met zijn schakelbrommer) en Charrel hem tot stoppen dwingt/droog slootje in duwt.

Bvd... ff lacheh, vond het echt topfilmpje.
 
Ik kom ff zo gauw dat topic niet meer tegen, en weet al helemaal niet meer op welke pagina het stond, maar ik zoek het linkje naar dat filmpje van wegmisbruikers oid waarin die brommerrijder wegrijdt (met zijn schakelbrommer) en Charrel hem tot stoppen dwingt/droog slootje in duwt.

Bvd... ff lacheh, vond het echt topfilmpje.

Stond in het topic Blik op de weg.

Even een linkje naar Uitzending gemist. Het was de aflevering van 12 december dacht ik!
 
Laatst bewerkt:
ok, maar ik geloof dat dat topic vele pagina's lang was... en ik weet ook niet meer welke datum het was...
 
cool!! thanks, ff lache. haha, alleen jammer dat je het commentaar achteraf er niet bij ziet.
 
ALS IK ZEG STOPPEN DAN STOP JE BEGREPEN!

_O-

(D@ve die weer terugdenkt aan die fijne tijd van toen)
 
Laatst bewerkt:
Zij alleen tukkers tuig of ligt het aan mij?

Ik reed met mijn MTX wel eens 120 en een politie auto die ik af en toe es tegen kwam reageerde nooit

Kwam denk ik door de spiegels, en knipperlichten die erop zaten denk ik
 
Zij alleen tukkers tuig of ligt het aan mij?

Ik reed met mijn MTX wel eens 120 en een politie auto die ik af en toe es tegen kwam reageerde nooit

Kwam denk ik door de spiegels, en knipperlichten die erop zaten denk ik

Ik reed met mijn MT5 met 70CC polini ook wel eens met 100 op een politie auto af, en die reageerde wel!

hoppa woonwijk in ,klaar. _O-

Gouden tijden. :Y
 
Laatst bewerkt:
En ik werd juist weer eens staande gehouden met mn brommer omdat een andere idioot gek aan het doen was met eens soortgelijke, maar dan watergekoeld 80cc uit Duitsland (en ik had toen 75cc er onder liggen.. Eurokitje... dus geen 70, maar 75cc :P )...

Op de motor nog nooit staande gehouden, met de brommer diverse keren.... alleen daarom zou ik al nooit meer een brommer willen.
 
En ik werd juist weer eens staande gehouden met mn brommer omdat een andere idioot gek aan het doen was met eens soortgelijke, maar dan watergekoeld 80cc uit Duitsland (en ik had toen 75cc er onder liggen.. Eurokitje... dus geen 70, maar 75cc :P )...

Op de motor nog nooit staande gehouden, met de brommer diverse keren.... alleen daarom zou ik al nooit meer een brommer willen.

Watergekoelde 80CC met 6bak uiteraard (MBX of MTXR2) ,kon max. 125CC op. })
Ik moest het doen met een saaie hollandse 4bak waar max 75CC op kon. -O-

Op de motor al verschillende keren staande gehouden en op de brommer nog meer.
Jeuj. -O-
 
Laatst bewerkt:
Watergekoelde 80CC met 6bak uiteraard (MBX of MTXR2) ,kon max. 125CC op. })
Ik moest het doen met een saaie hollandse 4bak waar max 75CC op kon. -O-

Op de motor al verschillende keren staande gehouden en op de brommer nog meer.
Jeuj. -O-

Ik had een Suzuki TSX (en een paar dagen een MT5 er bij maar dat was echt bagger vergeleken met de TSX, dus snel weer weggedaan) :) MBX is een beetje van voor mijn tijd, MTX R2 wel bekend maar reed ook weinig meer rond... ik reed brommer tussen 1997 en 1999 ofzo, mijn TSX was van 1988. Schakelbrommers waren eind jaren 90 echt uit, alleen de echte mannen reden daar nog op. De rest allemaal op scooters zoals je dat nu nog steeds hebt.. al moet ik zeggen dat de schakelbrommer wel weer in opkomst is nu de verzekeringsprijzen een beetje gelijk zijn getrokken. Ik moest #$%! een half jaar lang 3 avonden in de week vakkenvullen om een WA verzekering bij elkaar te krijgen en per maand betalen kon volgens mij niet (of ik vroeg er niet om :P ).

Och.. die mooie oude tijd :P Nee, leuk voor toen. Maar de schakelbrommer was een erg leuke opstap voor de motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan