Gez: trailer voor 3 motoren 1e wk aug.: evt vervangende kar

Status
Niet open voor verdere reacties.

jfw

MF veteraan
25 apr 2006
4.302
0
Den Haag
Hoi allemaal,

Ik zoek voor de eerste week van augustus een trailer voor 3 motoren. Wegens vervoers probleem richting de RA in Ales. Eventueel kan je van ons een trailer voor 2 motoren lenen in die periode zodat je nog iets hebt :) .

grtz Jeff


edit: |(
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

Ik zoek voor de eerste week van augustus een trailer voor 3 motoren. Wegens vervoers probleem richting de RA in Ales. Eventueel kan je van ons een trailer voor 3 motoren lenen in die periode zodat je nog iets hebt :) .

grtz Jeff
waarom jij een trailer voor 3 nodig hebben als je er al 1 van 3 hebt :+
 
Laatst bewerkt:
Gaat dat lukken :? :? :?

3 kleine fietsjes zoals crossers ofsow lukt wel maar deze fietsen, ik heb mijn twijfles
Nee man, ik had typfout gemaakt! :P. We hebben er 1 voor 2 motoren en zoeken voor weekje 1 van 3 motoren!
 
Laatst bewerkt:
Helaas, ik heb er enkel één staan voor 2 motoren. Wel 3 goten, maar die 3e goot is er niet voor gemaakt :N Helaas.... :P
 
Neem even contact op met mijn dealer, Gebroeders van Doorn motoren te Ammerzoden.
Zij hebben een trailer welke, naar mijn weten, geschikt is voor 3 motoren. Wellicht willen zij een weekje met je ruilen?
Niet geschoten is altijd mis ;)
 
En al wat geregeld????????????????
Ja een motor kar die vanaf de 2 vrij is miss de eerste al: Met andere woorden nee want wil vrijdag rijden en zaterdag laatste stukje doen. B| . Zodat ik zondag al het een en ander kan doen daar :P .
 
Leer mij dat ook eens _O-
alsje: niet te snelle bocht, bij uitkomen beetje te veel gas geven. Motor rustig op zijn valblok neerleggen, grootste klap met je knie en elleboog opvangen. Vooral motor niet laten tollen etc.


ok: me dynamocover is aan vervanging toe, maar hij is niet door, dus gewoon kunnen doorrijden
 
alsje: niet te snelle bocht, bij uitkomen beetje te veel gas geven. Motor rustig op zijn valblok neerleggen, grootste klap met je knie en elleboog opvangen. Vooral motor niet laten tollen etc.


ok: me dynamocover is aan vervanging toe, maar hij is niet door, dus gewoon kunnen doorrijden
Ik heb geen valblokken :N Dus moet ik zelf dienen als valblok? :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan