gezakt wrm

ron tiger

Die hard MF'er
16 aug 2005
474
0
De Rijp
:(

vrijdag was het zover eerste examen voor rij-instrukteur.
zit je dan bij het innovam in een warm lokaal.
stuk of 15 mensen vol met stress,hadden we ook nog de mzzl dat de computer systemen het begaven dus nog meer stress.
na een kwartiertje eindelijk beginnen.
en wat een k*t vragen, zoiets van;

je rijdt op een 1 richtings verkeer weg en komt op een splitsing,links staat het bord c3 (volgens mij)Gesloten in deze richting voor voertuigen.
mag u hier rechts?

antwoord van mij JA.
antwoord van hun NEE,JE MOET HIER RECHTS.

maar ja volgende keer beter.

van het rvv mag je 6 fouten maken en ik had er 7,van de rest mag je er 17 fout hebben en daar had ik er maar 4 van fout.

zelfs de vrouw van het innovam vondt het wel erg kl*te.

herexamen meteen aangevraagd,morgen examen EHBO.(niet moeilijk)
donderdag slippen
*D

of uhhh juist niet slippen.


zo moest er ff uit
 
Bah, bij jou wil ik echt geen les hebben :( Weet niet eens de regels :r

:+

Nee, serieus klote, je kan nog beter met 17 fouten zakken dan met 1 fout teveel :( En leuk dat ze van die fucking sneaky vragen erin zetten... Je beantwoord 'm goed, maar dat vinden ze dan nog net niet goed genoeg :(

Suc6 met de her :]
 
had je geen keus om ook rechtdoor te gaan , ook al is het maar een onverhard paadje.
dan heb jij wel gelijk.

oke , de volgende keer slaag je waarschijnlijk wel nu je hun truckjes kent.
 
Bah, bij jou wil ik echt geen les hebben :( Weet niet eens de regels :r

:+

Nee, serieus klote, je kan nog beter met 17 fouten zakken dan met 1 fout teveel :( En leuk dat ze van die fucking sneaky vragen erin zetten... Je beantwoord 'm goed, maar dat vinden ze dan nog net niet goed genoeg :(

Suc6 met de her :]

Precies. Ik ben vandaag voor de 2e keer gezakt voor mijn motor theorie. ik weet eigenlijk niet wat ik fout heb gedaan :?
 
Sjit man .. das echt een K vraag of dan wel hun antwoord. Je mag dan toch rechts. Doe niet zo moeilijk en keur het antwoord goed. Maargoed... achteraf kijk je een ...

volgende keer beter ;)
 
Das balen zeg! Heb je geen cdrom waar je mee kunt oefenen? Werkt bij mij erg goed, had maar 3 fout bij het rvv.

Ik vond het 2de examen, onderwijskunde een regelrechte ramp! 2 keer over moeten doen. En dat wachten is altijd een ramp bij het Innovam. :Y
 
huh, zit dat ook bij innovam?
ik doe een bedrijfsautotechnicus opleiding op het roc, onder innovam.
nou, das ook zo'n regelrechte ramp met toetsen op de computer enzo..
argg, ik voel me nou alweer opgefockt.

succes nog ;)
 
Das balen zeg! Heb je geen cdrom waar je mee kunt oefenen? Werkt bij mij erg goed, had maar 3 fout bij het rvv.

Ik vond het 2de examen, onderwijskunde een regelrechte ramp! 2 keer over moeten doen. En dat wachten is altijd een ramp bij het Innovam. :Y


ja wel ik had een cd rom maar de vraag stelling staat me totaal niet aan!

je weet het allemaal best wel maar de instinker vragen '( kost gelukkig maar iets van 220 euro per keer :(

onderwijskunde lijkt me juist erg leuk!
ben meer praktijk gericht :Y
 
Hey doe je het toevallig in Nieuwegein? (weet het inovam zit in nieuwegein maar opleiding zelf ook)

Ik ben daar namelijk bezig sinds april voor de auto, ga daarna gelijk door voor de motor.

Hoorde idd dat flink veel mensen gezakt zijn...
 
WHAHAHA ja nou idd ;)

En als je dan zakt dan ligt het er niet aan dat je je RVV niet goed geleerd hebt maar omdat je als vrouw meer moet bewijzen.

Maar ik heb nog geen examen gehad hoor. Duurt nog wel even ben net begonnen met de opleiding :P
 
WHAHAHA ja nou idd ;)

En als je dan zakt dan ligt het er niet aan dat je je RVV niet goed geleerd hebt maar omdat je als vrouw meer moet bewijzen.

Maar ik heb nog geen examen gehad hoor. Duurt nog wel even ben net begonnen met de opleiding :P
 
ja wel ik had een cd rom maar de vraag stelling staat me totaal niet aan!

je weet het allemaal best wel maar de instinker vragen '( kost gelukkig maar iets van 220 euro per keer :(

onderwijskunde lijkt me juist erg leuk!
ben meer praktijk gericht :Y
Ik normaal gesproken ook hoor... Alleen kreeg dat vak gewoon niet in mn hoofd -O-
Gewoon een kwestie van doorzetten, een meisje bij mij in de klas was al 4 keer gezakt voor rvv. Wat doet ze.. ze stopt maar helemaal met de opleiding daar gaat je geld! :N Succes met leren, komt vanzelf goed. *O*
 
ja wel ik had een cd rom maar de vraag stelling staat me totaal niet aan!

je weet het allemaal best wel maar de instinker vragen '( kost gelukkig maar iets van 220 euro per keer :(

onderwijskunde lijkt me juist erg leuk!
ben meer praktijk gericht :Y
eek.gif
220 pleurootjes voor een theorietje :?
eek.gif
eek.gif


[me]Whimpey heeft wel heeeeeeel lang geleden zijn theorie gehaald merkt ie wel :Y [/me]
 
Hey doe je het toevallig in Nieuwegein? (weet het inovam zit in nieuwegein maar opleiding zelf ook)

Ik ben daar namelijk bezig sinds april voor de auto, ga daarna gelijk door voor de motor.

Hoorde idd dat flink veel mensen gezakt zijn...

jep in nieuwegein.

jij doet zeker de zaterdag opleiding?
 
heb het EHBO examen gehaald!!!!

de theorie met een 10 }) })
praktijk een goed }) })

donderdag slippen 8-)

uitnodiging voor het wrm herexamen is al weer binnen!
 
lol dan word je genaait? zelfs voor een Theorie B .. is het 30.10 ... 220 is way overpriced....

Volgens mij heb jij het over het theorie examen voor het auto rijbewijs. Wij zijn bezig met theorie om instructeur(naja ikke instructrice) te worden.

jep in nieuwegein.

jij doet zeker de zaterdag opleiding?

Ja ik doe de zaterdagopleiding. En het bevalt me super goed :D Morgen laatste les rvv, dus zit nu ff goed te leren voor laatste oefentoets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan