gezakt!!!!!

rustig blijven. je kan het wel want anders is het niet aangevraagd.
Misschien ff naar de huisarts lopen om een kalmerend middeltje voor te laten schrijven. Schaam je niet, dr zijn er genoeg die dat doen
Probeer eens rescue remedie van bach.
Homeopatisch maar effectief :Y
 
Heb ooit gehoord van iemand die 'n biertje dronk voor z'n AVD om wat losser te worden :X
Doe ff normaal joh, je gaat toch zeker niet iemand aanmoedigen om alcohol te nuttigen?......, :N , laat staan voor een examen.
Nog nooit gehoord van de slogan "alcohol en verkeer gaan niet samen"
Leer jij nou maar es wat harder te rijden (oeps...ander topic)
 
Doe ff normaal joh, je gaat toch zeker niet iemand aanmoedigen om alcohol te nuttigen?......, :N , laat staan voor een examen.
Nog nooit gehoord van de slogan "alcohol en verkeer gaan niet samen"
Leer jij nou maar es wat harder te rijden (oeps...ander topic)
_O-

GasGas is dezelfde idioot die kinderen graag doodrijdt :(
Gas bijgeven is namelijk voor jezelf beter. Blijf je overeind *O*


|(
 
De Fonzie methode...

Die examinator wilt een zekere vorm van zelfvertouwen terug kunnen vinden in je rijstijl, dus laat dat ook zien. Laat de "Het nieuwe rijden" methode achterwege, haal lekker vlot in- en dóe dat ook als het maar enigzins kan- , pak bij een stoplicht altijd de rijstrook met de minste auto's, toeter eens naar zo'n doos die niet in haar spiegels kijkt, maar laat zien dat jíj de regie hebt over het hele gebeuren.

Als 'ie ziet dat je helemaal precies volgens het boekje kan rijden, maar ook niet meer dan dat, dan weet 'ie dat je héél goed bent in het gedwee opvolgen van wat je gezegd wordt. Motorrijden is meer dan dat.
 
bij mij hebben VALERIAAN DRUPPELS geholpen.Gewoon 3 dagen van te voren ermee beginnen(20 druppels oplossen in wat water).
Je voelt je zenuwen van het examen wel, maar het is veel beter controleerbaar.Je blijft alert en scherp, dus niet suf of bedwelmd.
Op deze manier heb ik wel ALLE rijbewijzen gehaald!

Sterkte voor de volgende keer, want gewwon DOORZETTEN!!!
 
Meestal is er wel meer aan de hand, of was de algemene indruk niet goed genoeg.
Als je zicht gaat halen en daarbij over de wegas gaat door het schuin gaan van de motor, dan worden ze ook niet vrolijk van je.

Of iemand voor jou is maar net geslaagd, jij reed ietsje slechter en bent gezakt.
Of iemand voor jou is ruim geslaagd, jij reed toch iets minder als je voorganger en dus gezakt.

Veel examinatoren vergelijk het met de voorgaande rit. Duidelijke gevallen daargelaten.
Tuurlijk, ik kwam vast ook niet zeker genoeg over (was ik de eerste keer ook niet). Maar ik vond het wel vreemd dat er een discussie ontstond over de positie op de weg. Ik dacht dat rijschool en examinator wat dat betreft wel op een lijn zouden zitten, maar het blijkt dat er toch verschillen zijn in inzicht... Maar goed, ik heb het gehaald, dus wat zou het nog :)

@schaartjes: weet je al wanneer je weer op kunt?
 
ja ik mag 23 aug weer op .
die dag heb ik vrij de andere twee keer heb ik van te voren moeten werken.
ik denk dat deat ook mee gespeeld heeft, maar in ieder geval bedankt voor jullie
tips.
 
vandaag voor de tweede keer voor mijn avd gezakt.
De les van te voren gaat altijd goed maar als ik met de examintor
moet rijden verstijf ik helemaal. dan gaat het echt niet goed.
heeft er iemandt tips want zo wordt het wel een erg duur grapje.
maurice

OXAZEPAM!!! Op dokters recept vekrijgbaar , 1 10mg innemen want het kan je reactie vermogen beinvloeden. Dit werkt echt super, weg stress, weg zenuwen en weg onzekerheid. Pilletje werkt wel een paar uur dus gewoon een minuut of 20 van te voren innemen en je slaagt.
 
Wat mij wel hielp om me te ontspannen (heb vandaag afgereden) is door wat mijn instructeur me vertelde.
Hij zei: je moet gewoon rijden alsof je het rijbewijs al hebt. Kies je eigen momenten en hou geen rekening met de auto van de examinator achter je. Als je een kruispunt over kunt of ergens een gaatje ziet moet je die gelijk pakken als je kunt en niet denken aan of de examinator je wel kan bijhouden of niet.

Door op deze manier te denken ben je veel meer met je eigen rijden bezig en kun je je misschien beter onstpannen tijdens het afrijden.

Jammer voor je dat het je deze keer niet is gelukt -O- Maar succes in ieder geval de volgende keer, hopelijk heb je wat aan alle tips die gegeven zijn!
 
Wat mij wel hielp om me te ontspannen (heb vandaag afgereden) is door wat mijn instructeur me vertelde.
Hij zei: je moet gewoon rijden alsof je het rijbewijs al hebt. Kies je eigen momenten en hou geen rekening met de auto van de examinator achter je. Als je een kruispunt over kunt of ergens een gaatje ziet moet je die gelijk pakken als je kunt en niet denken aan of de examinator je wel kan bijhouden of niet.

Door op deze manier te denken ben je veel meer met je eigen rijden bezig en kun je je misschien beter onstpannen tijdens het afrijden.

Jammer voor je dat het je deze keer niet is gelukt -O- Maar succes in ieder geval de volgende keer, hopelijk heb je wat aan alle tips die gegeven zijn!



De Fonzie methode 8-)



Geslaagd, neem ik aan?
 
ja ik mag 23 aug weer op .
die dag heb ik vrij de andere twee keer heb ik van te voren moeten werken.
ik denk dat deat ook mee gespeeld heeft, maar in ieder geval bedankt voor jullie
tips.
Mooi :) Da's over vier weken al :Y

Laat je niet gek maken met alle tips over bier, drugs, bananen :? en OXAZEPAM!!! (gore troep!!!!)

HEB PLEZIER. Dat wil de man die achter je rijdt zien. Beetje geluk wat iedereen moet hebben erbij en je hebt hem :Y

Jij kan het en jij gaat het ff doen *O* . . lijk wel Ratelband :X
 
OXAZEPAM!!! Op dokters recept vekrijgbaar , 1 10mg innemen want het kan je reactie vermogen beinvloeden. Dit werkt echt super, weg stress, weg zenuwen en weg onzekerheid. Pilletje werkt wel een paar uur dus gewoon een minuut of 20 van te voren innemen en je slaagt.

Lijkt mij geen goed idee. is vlgs. mij nl. een spierontspanner.
Heb zelf tabletten van de huisarts voorgeschreven, weet niet meer precies hoe ze heten, iets met Proproxanolonol of zo. Ben i.i.g. de 1e keer geslaagd. Stond voor de tijd compleet in de stress met de voertuigbeheersing (niveau overgeven). Moest samen met m'n zoon examen doen (na elkaar) Hij eerst, gezakt. Ik erna, geslaagd ondanks dat ik wel wat meer zenuwen had omdat hij gezakt was bij de zelfde examinator.
I.i.g. veel succes de volgende keer
 
mij wordt ook verteld om flink op te trekken, dat de auto je niet bijhoudt, niet rekening houden met het tempo van de examinator. en autotje pesten, dus bij voorsorteren zo gaan staan dat een auto niet nog net langs kan zodat ze niet nog ff je spiegel rammen.
ik heb zelf t probleem dak niet zie hoe hard ik ergens mag. veel 60km.u dingen wat dan ineens 80 is enzo. en 30km zones die ik niet zie :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan