gezakt ;(((

Het examen is en blijft een momentopname. Ben ook de eerste keer gezakt. De tweede keer moet nog komen. (Het examen dan natuurlijk...)

Jammer! Maar volgende keer beter, moet je maar denken.
 
Bedankt voor jullie reacties :) Erg lief
Enne volgende keer beter..misschien toch maar een keertje vragen voor die pilletjes..wordt erg snel zenuwachtig '( zit in de familie..
Ik had wel een uurtje les van te voren, maar dat hielp niet zo want er ging een instructeur mee die ik niet zo vaak heb gehad tijdens de lessen (kheb 4 instructeurs en wilde eigenlijk Binne mee maar die ging al mee met een ander examen)
Maarre avondje zuipen heeft geholpen :P Ging wel een beetje erg hard. Drink normaal nooit en had ook niet zoveel gegeten van te voren dus dat ging lekker ;)
Ik moet het nog opnieuw aanvragen van de week maar ff doen..zal nog wel ff duren voor ik weer een datum heb rij namelijk in A'dam af.
 
Wat raar dat je zoveel verschillende instructeurs hebt. Hoe worden dan je vorderingen etc. bijgehouden?

Zou ik niet gauw doen, dan maar een andere rijschool.

Desondanks heel veel succes de volgende keer!
 
Heb ook niet steeds van een ander les, maar zo nu en dan kan het niet anders en kom ik bij een ander, maar het vaakst heb ik bij Binne en Richard les en die geven ook het beste les van de 4 (da's mijn mening tenminste)..Vanaf nu wil ik alleen nog maar bij hun lessen en kwil ook 1 van hun mee met m'n volgende examen..
 
Hmmmz daisy..helaas helaas.. maar volgende keer beter...

ik moet de 26e.. lalala ik wil het niet weten LOL
 
Heb ook niet steeds van een ander les, maar zo nu en dan kan het niet anders en kom ik bij een ander, maar het vaakst heb ik bij Binne en Richard les en die geven ook het beste les van de 4 (da's mijn mening tenminste)..Vanaf nu wil ik alleen nog maar bij hun lessen en kwil ook 1 van hun mee met m'n volgende examen..

Niet vergeten dat jij betaald he :) Wou voor mijn examen ook nog wat meer aan de spec. ver. doen, en als je een les alleen rijd doen ze daar al helemaal niet moelijk over. In het begin had ik dan ook: ik hoop dat we dit..... later werd het dus: zouden we nog even ......
 
jammer daisy, maar niet getreurd, met het volgende examen heb je je 2 wielerspapiertje :9 :9 ,succes
 
ik moet de 26e.. lalala ik wil het niet weten LOL

Lalala...succes dan!
clown.gif
 
Jammer dat het niet gelukt is Daisy, maar de volgende keer zal het vast lukken :]
Op zondag 30 juni 2002 16:17 schreef Daisy het volgende:
Bedankt voor jullie reacties :) Erg lief
Enne volgende keer beter..misschien toch maar een keertje vragen voor die pilletjes..wordt erg snel zenuwachtig '( zit in de familie...
Iets anders dat je kunt proberen is Rovalin; zijn natuurlijk en je wordt er ook niet duf van. Het hielp mij ook mijn zenuwen te bewaren bij de 2e keer autorij-examen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan