gezakt ;(((

Daisy

Die hard MF'er
30 dec 2001
499
0
Almere
Yep vandaag moest ik afrijden om 11.05 en ik was me toch al zenuwachtig...Maar goed we mochten naar binnen en liep dus naar m'n examinator toe en het was een vrouw. Ze keek me dus al aan van ok daar hebben we er weer een (en later bleek ook terug op de rijschool dat ze een hekel heeft aan vrouwen)..
Maar goed naar buiten en toen braaf haar vraagjes beantwoord over de banden, etc.. opgestapt en de weg op, nou het ging dus echt niet lekker zeg maar behoorlijk kut dus '( Nou toen de bijzondere verichtingen en die gingen dus boven verwachting perfect (slalom, achtje, stapvoets en remproef)...Maar ja eenmaal terug gekomen zei ze de al bekende woorden "ik moet je teleurstellen". Dus ik van da's kut... ;(
M'n plaats op de weg is niet goed..in bochten blablabla...tijdens m'n lessen gaat 't dus wel goed, maar die stresssssss he.....
Maar goed ik ga nu naar Terschelling (verjaardag van een vriendin) en daar maar ff flink aan de drank :P
 
Balen voor je ;( Volgende keer weer een kans, en anders moet je van die Nervovit pillen vreten, wordt je niet nerveus van schijnt.. ik gebruik ze niet want voor een examen ben ik dus nooit echt nerveus. Was met het motorexamen lekker relaxt en het ging gewoon goed, zelfs de bijzondere verrichtingen (terwijl ik het uur ervoor nog bijna op m'n bek ging tijdens de verrichtingen).
 
Das balen :(
Als je een moeilijke examinator hebt kun je het al shaken.
Jammer ;(
Wanneer moet je weer op :?
Neem je nog lessen voordat je weer op gaat :?
 
Als je een moeilijke examinator hebt kun je het al shaken.

Onzin, ik had voor de auto de ergste van de stad, de man had zelfs een teringhekel aan computers (hij vroeg namelijk wat voor opleiding ik deed) dus dan moest ik over wat anders lullen met hem onder het rijden. Kreeg mooi wel m'n roze papiertje in 1x !
 
Onzin, ik had voor de auto de ergste van de stad, de man had zelfs een teringhekel aan computers (hij vroeg namelijk wat voor opleiding ik deed) dus dan moest ik over wat anders lullen met hem onder het rijden. Kreeg mooi wel m'n roze papiertje in 1x !

nou,...je hebt ze er echt wel tussen zitten hoor.
 
nou,...je hebt ze er echt wel tussen zitten hoor.


Think dude, da's gewoon het standaard verhaaltje van je instructeur..
Wat klinkt het beste
a) mja, je had slechte examinator
of
b) mja, sorry je was niet goed genoeg

Rekening houdend dat die instructeur eigenlijk de schuldige is bij dat laatste :)
 
Think dude, da's gewoon het standaard verhaaltje van je instructeur..
Wat klinkt het beste
a) mja, je had slechte examinator
of
b) mja, sorry je was niet goed genoeg

Rekening houdend dat die instructeur eigenlijk de schuldige is bij dat laatste :)

gelijk in,...maar als je zo door de jaren heen van (veel) mensen hoort dat die ene examinator
toch echt een apart stuk vreten is, waar je maar moeilijk in 1 keer bij kunt slagen,...

dan geloof ik dus wel dat er hier en daar nog wel meer van rond lopen....
 
Nou ik vind het hele systeem voor het halen van je rijbewijs in ned. , geld uit de zak klopperij.

Als je op mag dan kun je volgens je rijleraar goed rijden en als je dan een beetje slechter rijdt op je examen en je examinator heeft een slecht humeur of heeft de pik op je dan ben je meteen gezakt. Oke , als je zeer onveilig rijdt dan moet je natuurlijk zakken, maar echte ervaring krijg je toch pas met de jaren. In duitsland is het zelfs zo ,dat als je voor de 2de keer zakt je een zogenaamde idoten-test moet doen of je wel geschikt bent om te kunnen rijden.
Hier slaagt bijna iedereen de eerste keer.

Dus Daisy , veel succes voor de volgende keer en geniet maar lekker van een (waarschijnlijk veel meer :) ) drankje.
 
Oei... ;( ... Da's wel jammer...

Ik hoop voor je dat je niet al te lang moet w88 zodat je toch nog zelf kunt rijden met mooi weer...

Iig veel succes en keep a stiff upper lip!
;)
 
Jammer '(

Ach, er zijn er zat die het niet de eerste keer halen (bv ondergetekende), volgende keer beter. En laat de drank maar spoelen vanavond, echt verdwalen zal je denk ik niet lukken op terschelling :)
 
Balen voor je. Hopenlijk mag je het snel overdoen, dan krijg je een andere en die vind het wel goed!

Succes. :)
 
;( ;( ;(

Maar het gaat goedkomen!! :)

Ik hoop dat je snel weer examen kan doen! :] Dan gaat het vast beter. :)
 
Balen, heb het zelf ook in twee keer gehaald.

Volgende keer gaat het gewoon goed :)
 
Balen...
Klinkt als zwaar zenuwen... En als je dan ook nog een vervelende examinator hebt... '( Had je niet voor het examen nog een uurtje rijden afgesproken? Werkt heel rustgevend... Misschien tip voor de volgende keer? Het scheelt echt veel als je al effe wat van de spanning kwijt kan rijden voor het examen door een stoppie met de remproef ofzo ;)

Probeer het effe van je af te zetten en gun jezelf gewoon een leuke avond vanavond... Dat papiertje komt er vast nog wel...
 
Ik zat zelf bij een rijschool waar ze een TTT (tussentijdse toets deden). Dus je doet een 'proef' examen waarbij je eventuele vrijstelling voor bijzondere verrichtingen kan halen (ikke dus nèt weer niet :? )

Dit haalt al veel van de spanning weg op het echte examen omdat je weet hoe het er aan toe gaat (vragen vooraf etc. routes etc.)

Ik heb dus 2 x in de examenzaal gezeten en mijn persoonlijke ervaring is dat ze niet iemand op één item laten vallen. Meestal is het een hele rits met dingen :? ). Dus... effe oefenen en dan gewoon slagen 8-)

Groetjes Mark (1ste keer geslaagd :] )
 
Nou zeg, das nie leuk! Ik weet precies hoe je je voelt ;( ;( ;( Ik ben de eerste keer ook gezakt...echt balen! Maarja ik had uiteindelijk toch het idee dat ik de laatste lessen voor het 2e examen nog best wat bijgeleerd had. Vooral bij de bijzondere verrichtingen was ik een stuk zekerder en ook de rit ging veel meer ontspannen dan de 1e keer. Natuurlijk ook omdat je al weet wat je te wachten staat. Dat is de 1e keer toch ook best spannend. Hopelijk is dat bij jou ook zo en slaag je volgende keer gewoon! :)

Snel weer aanvragen, nog een paar lesjes en er weer voor gaan!
 
Niet zagen en opnieuw proberen!
Heb ik ook gedaan.. 3e keer goeie keer was't geloof'k ;)
1e keer faalde ik op die 10m in MEER dan 12 seconden.. geraakte aan 10-11 seconden ofzo.
2e keer faalde ik op de remtest, reed namelijk een paar tiende (0,3 geloof'k) km/uur te traag.. dat'k nog ruim overschot had voor het einde van de remzone maakt dan niet meer uit in België :(

Belgisch motorexamen en tijden en snelheden worden op tiendes nauwkeurig gemeten. Een tiende te weinig: pech.
 
Terug
Bovenaan Onderaan