Gezamenlijk taxeren motoren in ZZL (Zeer Zuid Limburg) di 18

Status
Niet open voor verdere reacties.

jastul

MF veteraan
1 nov 2008
1.681
0
Mergelland
B| B|


Dinsdag 18 september om (vanaf) 11.00 "organiseer" ik een gezanenlijke taxatie uitgevoerd door Steijn taxaties. Normaal 140 euro, nu (groep) 100 (of 110) euro. Naargelang hoeveel mensen meedoen. Taxatieplaats zal zijn Maastricht.
Vooraf opgeven is verplicht met tevens doorgeven van kenteken enz. Dit ter voorbereiding van de taxatie.

Deze taxaties zijn 3 jaren geldig en zeer aan te bevelen als je een diefstal of zelfs all risc verzekering hebt voor je motor die al wat ouder is. Zo is een mooie 10 jaar oude Harley Sportster een 5000 euro waard maar zonder taxatierapport kijkt de verzekering in het lijstje en kun je blij zijn met 1000 euro.

Ik heb tot nu 3 definitieve aanmeldingen, dus het gaat zeker door.

Nog meer service: kun je de dag niet zelf erbj zijn, wl ik de honneurs wel voor je waar nemen. Je bengt je motor en haalt hem later weer op.

:] :W

ps.je krijgt 2 rapporten, een voor de verzekeraar, en voor jezelf. Iedr rappor bevat een bschrijving, een taxatie bedrag en een 5 tal kleurenfoto´s.
 
Laatst bewerkt:
Groepsinkopen ed zijn niet meer toegestaan, omdat het al te vaak voorkwam dat de organisator er een persoonlijk belang bij had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan