gezellig: oude stickers en opnaaiemblemen

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
1
de bilt
..kwam ik tegen in ouwe doos op rommelmarkt (er ligt helaas nooit een zadel van een black bomber in) ..wilde jullie even laten meegenieten !
(de 1e drie zijn opnaai/opstrijk emblemen en te koop voor niet al te veel)

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
1
de bilt
Lijkt me prima ! ..kan hem er voor die prijs natuurlijk niet voor je opnaaien :+ (gaat me sowieso niet lukken de 450 emblemen hangen hier ook gewoon aan de muur)

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
1
de bilt
was het maar waar '(

maareh 10 euries???

ohw ja enne ik ben nu een weekendje in duitsland dus ik kan verdernie meer reageren :P

ik moet je teleurstellen..heb er nog eenz overnagedacht en zag ineens het denkbeeldig licht: er kwam ineens de herinnering boven dat ik hem voor 6 euro gekocht heb en het lijkt me dan ook zwaar overdreven er 10 voor te vragen: ik zeg voor 7 euro stuur ik hem naar je op.. :9

JohnK6

MF veteraan
24 apr 2002
5.696
0
49
zwolle
ik moet je teleurstellen..heb er nog eenz overnagedacht en zag ineens het denkbeeldig licht: er kwam ineens de herinnering boven dat ik hem voor 6 euro gekocht heb en het lijkt me dan ook zwaar overdreven er 10 voor te vragen: ik zeg voor 7 euro stuur ik hem naar je op.. :9
heej als jij me even wilt e-mailen op kloosterjohn apestaartje home.nl dan weet ik waar ik de centen naar toe moet sturen :) :P