gezellig: oude stickers en opnaaiemblemen

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
7
de bilt
..kwam ik tegen in ouwe doos op rommelmarkt (er ligt helaas nooit een zadel van een black bomber in) ..wilde jullie even laten meegenieten !
(de 1e drie zijn opnaai/opstrijk emblemen en te koop voor niet al te veel)
full
 
Lijkt me prima ! ..kan hem er voor die prijs natuurlijk niet voor je opnaaien :+ (gaat me sowieso niet lukken de 450 emblemen hangen hier ook gewoon aan de muur)
 
was het maar waar '(


maareh 10 euries???


ohw ja enne ik ben nu een weekendje in duitsland dus ik kan verdernie meer reageren :P


ik moet je teleurstellen..heb er nog eenz overnagedacht en zag ineens het denkbeeldig licht: er kwam ineens de herinnering boven dat ik hem voor 6 euro gekocht heb en het lijkt me dan ook zwaar overdreven er 10 voor te vragen: ik zeg voor 7 euro stuur ik hem naar je op.. :9
 
ik moet je teleurstellen..heb er nog eenz overnagedacht en zag ineens het denkbeeldig licht: er kwam ineens de herinnering boven dat ik hem voor 6 euro gekocht heb en het lijkt me dan ook zwaar overdreven er 10 voor te vragen: ik zeg voor 7 euro stuur ik hem naar je op.. :9
heej als jij me even wilt e-mailen op kloosterjohn apestaartje home.nl dan weet ik waar ik de centen naar toe moet sturen :) :P
 
Jammer dat je geen echt motormerk er tussen hebt zitten })
 
Terug
Bovenaan Onderaan