Gezellige (BMW-)toerrijders gezocht voor (verre) tochten!

liefmotorratje

Die hard MF'er
22 okt 2008
435
0
Hey motormuizen,

Ik rijd al 15 jaar motor en ben sinds kort de trotse eigenaar van een BMW R1200R.

Ga regelmatig tuffen, maar ben het alleen reizen zo beu!

Wie heeft/hebben er als "gelijkgezinde" motorrijder(s)(ster(s) zin om vanaf het voorjaar 2009 regelmatig mee een trip te maken in de weekenden, kan een dagtocht zijn, een weekendje of wie weet een verre reis (kan ook op een andere motor zijn dan?). Ik ben een sociale relaxte rijder, maar kan ook pittig meerijden als het moet... maar wil altijd weer veilig thuiskomen!

Grtzzz lief motorratje
 
Motorratje (lief of niet)

Ik ben altijd in voor een tochtje of (motor)trip. :]

Heb weliswaar een drukke agenda, maar kom maar op!

Overigens, hou ik ook van flink doorrijden maar wil ook graag veilig thuiskomen. Ik heb al teveel narigheid gezien.

Grt. john-john

P.S. wellicht zijn er nog meer gegadigden? :?
 
ik heb interesse..

kom uit nijmegen..heb een k100rs 16 klepper..

29 jaren jong..maar ook al aardig wat ervaring op de weg (25.000 km per jaar..zomer en winter door)


hoor van je..mijn mail staat in mijn profiel

Job
 
Sorry, foutje van mij, wilde dat BMW in het topic ook eigenlijk tussen haakjes zetten, maar ja zo 'heel forum' is weer ff wennen om mee te werken... Dus elke (gezellige) motorrijder(ster) jong en of oud is welkom!

Dat "gezellige" ook maar gelijk tussen haakjes gezet... roept toch veel verwarring op om op deze manier te communiceren... hoewel? Als er een terrasje aangedaan wordt onderweg, wil toch niemand een chago's tegenover zich (hihi), maar je kan best ongezellig op je bike zitten hoor dat zien we toch niet!

grzzz
 
Yep ook van de partij.
Rijd al regelmatig toertochten met diverse mensen, maar velen werken onregelmatig, dus de samenstelling van de groep wisselt per keer.
Wij hanteren het motto, hoe meer zielen hoe meer vreugd en iedereen is welkom.