Gezellige (BMW-)toerrijders gezocht voor (verre) tochten!

liefmotorratje

Die hard MF'er
22 okt 2008
435
0
Hey motormuizen,

Ik rijd al 15 jaar motor en ben sinds kort de trotse eigenaar van een BMW R1200R.

Ga regelmatig tuffen, maar ben het alleen reizen zo beu!

Wie heeft/hebben er als "gelijkgezinde" motorrijder(s)(ster(s) zin om vanaf het voorjaar 2009 regelmatig mee een trip te maken in de weekenden, kan een dagtocht zijn, een weekendje of wie weet een verre reis (kan ook op een andere motor zijn dan?). Ik ben een sociale relaxte rijder, maar kan ook pittig meerijden als het moet... maar wil altijd weer veilig thuiskomen!

Grtzzz lief motorratje
 
Motorratje (lief of niet)

Ik ben altijd in voor een tochtje of (motor)trip. :]

Heb weliswaar een drukke agenda, maar kom maar op!

Overigens, hou ik ook van flink doorrijden maar wil ook graag veilig thuiskomen. Ik heb al teveel narigheid gezien.

Grt. john-john

P.S. wellicht zijn er nog meer gegadigden? :?
 
ik heb interesse..

kom uit nijmegen..heb een k100rs 16 klepper..

29 jaren jong..maar ook al aardig wat ervaring op de weg (25.000 km per jaar..zomer en winter door)


hoor van je..mijn mail staat in mijn profiel

Job
 
Sorry, foutje van mij, wilde dat BMW in het topic ook eigenlijk tussen haakjes zetten, maar ja zo 'heel forum' is weer ff wennen om mee te werken... Dus elke (gezellige) motorrijder(ster) jong en of oud is welkom!

Dat "gezellige" ook maar gelijk tussen haakjes gezet... roept toch veel verwarring op om op deze manier te communiceren... hoewel? Als er een terrasje aangedaan wordt onderweg, wil toch niemand een chago's tegenover zich (hihi), maar je kan best ongezellig op je bike zitten hoor dat zien we toch niet!

grzzz
 
Yep ook van de partij.
Rijd al regelmatig toertochten met diverse mensen, maar velen werken onregelmatig, dus de samenstelling van de groep wisselt per keer.
Wij hanteren het motto, hoe meer zielen hoe meer vreugd en iedereen is welkom.
Behalve de skeurneuzen, houden wel van doorrijden, maar dan wel binnen bepaalde grenzen.
Trouwens voorjaar 2009???? met een beetje mazzel zitten er ook nog best wel aardige winterdagen tussen hoor!
 
Hey allemaal,

Wat leuk dat er nog zoveel reacties komen... hoe meer zielen hoe meer vreugd is een goed motto.. Ennuh dat van die mooie dagen in de winter ben ik het helemaal mee eens...
Zelf probeer ik ook de winter door te rijden (mits geen sneeuw, gladheid en te veel pekel) en probeer beide motoren draaiend te houden, maar lange tochten zijn het meestal niet ("watje", hè) .

Dus ik ben op veilig gaan zitten met een mooie dag in het voorjaar, ook zijn de maanden november en december voor velen misschien wel druk ivm de eindejaarsspurt?

Zelf werk ik doordeweeks fulltime en weekenden vrij, maar kan makkelijk een doordeweekse dag vrij maken bij goed weer..

Hou een mooie dag in de gaten!

Grtzz
 
'Gezellige BMW-toerrijders gezocht voor (verre) tochten!' > 'Gezellige (BMW-)toerrijders gezocht voor (verre) tochten!' dan maar ;)
 
Hier nog een Beamer rijder die wel te porren is voor een (lange) toerrit.
Wat ik zo gauw zie is dat de geïntresseerden wel ver uit elkaar wonen. Nijmegen <-> Rotterdam e.o is niet echt om de hoek zeg maar. B| :X
Maar goed als we ergens in het midden afspreken op een zaterdag of zondag dan ben ik er bij. :Y
Mits ik geen tentamens voor de boeg heb voor mijn avondopleiding :X
 
Hey luitjes.. ik kom uit Noord-Brabant.. n klein durp onder Den Bosch

Gho, jij ook al? Enne zet mij ook maar op de lijst. Ben wel te porren voor een (winter)rit.

Rijden doe ik het hele jaar door, dus ook woonwerk. Maar het rijdt wel lekkerder als de zon schijnt.....
 
Ver? Nederland kent toch geen afstanden.. met lekker weer (voorjaar waarschijnlijk) is, heb ik er geen moeite mee om wat verder weg af te spreken, hoor! Ik tuf wel!

Maar 'thanks' voor de tip, zal zeker ns bij die club kijken!

grtzz
 
Jaah ik doe graag mee. Naast ritten met de club en ritten in m'n eentje zie ik lange extra ritten ook wel zitten. :Y Of ik gezellig ben :} moet de groep maar uitmaken de eerste keer......
Ps ik woon in Apeldoorn, dus alles is dichtbij.
Wat mij betreft al in november? GO!GO!GO! :]
 
Super zoveel reacties, maaruh dit weekend ff geen motorrit, ben net geveld door n flinke griep ofzo.. kan alleen m'n helm volniezen aan de binnenkant, en m'n pak lijkt wel een sauna, mooi kl*te! Allen n goed en veilig weekend!
grzzzt
 
Ziet er goed en professioneel uit die BWW-site. Zal me nog eens verder in verdiepen!

grt.
 
Super zoveel reacties, maaruh dit weekend ff geen motorrit, ben net geveld door n flinke griep ofzo.. kan alleen m'n helm volniezen aan de binnenkant, en m'n pak lijkt wel een sauna, mooi kl*te! Allen n goed en veilig weekend!
grzzzt
Beterschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan