Gezichtsbedekkende kleding regel doorgedraaid ?

Ik weet niet beter. Heb alleen maar integraalhelmen.
Sowieso een beetje vreemd in deze tijd denk ik.
Te veel tuig wat loopt te roven en te stelen.
Maak jezelf duidelijk herkenbaar voor die mensen. Het is niet voor niets.

Je hoort binnen geen helm op te hebben en als je eens bij mij thuis komt doe je ook jouw schoenen uit! Staat nergens beschreven, maar geloof mij, die gaan uit!
 
Voor mij niet meer dan normaal en een kleine moeite om mijn helm even af te zetten. Doe ik eigenlijk standaard nadat ik mijn motorfiets op de middenbok heb gezet. Dan tank ik, loop naar binnen, reken af, weer naar buiten, helm op, motor van zijn standaard en weg....kleine moeite........vind het persoonlijk niet meer dan fatsoenlijk.....maar dat moet iedereen zelf weten zolang er geen wet is die je daarmee overtreedt.....of duidelijk zichtbare huisregels
 
over 20 jaar mag je geen tatoeage in het openbaar laten zien, want eng.

Dus kappen met anderen jouw normen op te leggen. Jouw normen zijn jouw gevangenis. Dus dring niet jouw gevangenis aan een ander op. De wet is soms al frustrerend genoeg.
 
over 20 jaar mag je geen tatoeage in het openbaar laten zien, want eng.

Dus kappen met anderen jouw normen op te leggen. Jouw normen zijn jouw gevangenis. Dus dring niet jouw gevangenis aan een ander op. De wet is soms al frustrerend genoeg.
Wanneer je een winkel of ander bedrijf inloopt heb je met hun normen te dealen. Niet met die van jezelf. Net zoals dat je met die van mijn hebt te dealen wanneer je mijn huis inloopt.
 
Wanneer je een winkel of ander bedrijf inloopt, heb je met hun normen te dealen. Niet met die van jezelf. Net zoals dat je met die van mij hebt te dealen, wanneer je mijn huis inloopt.
Ik heb het over dit draadje, maar ik geloof dat het te complex is
 
Ik dacht dat je het over de TS had en zijn Gamma.

Ik heb niet alles gelezen. My bad dan :t
 
99072002427.jpg
 
ik moest laatst zelfs bij de tandarts mijn helm af doen ...............nou dat vond ik helemaal niet fijn hoor
 
Hmm... Volgens mij is dit topic een beetje van het oorspronkelijke pad afgedwaald.
van
"Is het nieuwe verbod op gezichtsbedekkende kleding ook van toepassing in een bouwmarkt"

via
"Ik mag niet met mijn systeemhelm op afrekenen bij het tankstation
en
"je mag niet met schoenen aan in mijn huiskamer"

naar:
"Kun je iemands intelligentie meten aan de hand van diens tatoeages"

Bij gebrek aan tatoeages haak ik hier geloof ik maar af. 😳 🙄 -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan