Gezichtsbedekkende kleding regel doorgedraaid ?

Ik geloof dat ik liever een MBM-type tegenkom dan de types die hij ook als collega heeft. En die ene keer dat ik aan de kant gezet ben door een motoragent, had die zijn helm eerder af dan ik en wachtte hij even tot ik mijn gehoorbescherming ook uit had en afgestapt was.
Hij zette jou alleen maar aan de kant op even lekker zijn helm af te kunnen zetten.
 
Ik geloof dat ik liever een MBM-type tegenkom dan de types die hij ook als collega heeft. En die ene keer dat ik aan de kant gezet ben door een motoragent, had die zijn helm eerder af dan ik en wachtte hij even tot ik mijn gehoorbescherming ook uit had en afgestapt was.

En toen, en toen???

Zoen op je platte bek gekregen? 😍
 
Veel collega's van jou komen ook bij ons werken omdat het zo een goede werkgever is ze zoeken nog mensen trouwens haha.

Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar het lijkt mij toch echt een stapje terug om van volwaardig politieagent naar BOA te gaan, zowel financiëel gezien als in de uitdaging/stimulering die het werk meebrengt. Daarbij is er dankzij dit soort types in de maatschappij een redelijk negatief beeld van BOA's zoals ook wel uit sommige reacties in dit topic blijkt _O-
 
die discussie gaat al jaren ook bij pompstations. mijn standpunt daarbij is als ik niet welkom ben zoals ik ben koop ik mijn spullen wel bij een ander. iedere winkel kan in zijn winkel zijn eigen regels bepalen en als ik mij bij die regels niet prettig voel koop ik er nooit meer wat.

Beetje jammer dat wanneer je getankt hebt & wil afrekenen, dat je dan wel moet. Ook als je niet welkom bent 😂
 
Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar het lijkt mij toch echt een stapje terug om van volwaardig politieagent naar BOA te gaan, zowel financiëel gezien als in de uitdaging/stimulering die het werk meebrengt. Daarbij is er dankzij dit soort types in de maatschappij een redelijk negatief beeld van BOA's zoals ook wel uit sommige reacties in dit topic blijkt _O-

Praat me er niet van, ik wordt regelmatig ingehuurd door gemeentes, meestal als opzichter/projectleider gebouwenbeheer, en je raad het al, ook de BOA's zitten in gemeentelijk vastgoed.
Tot nu toe bij alle gemeentes meegemaakt dat als je het gebouw bezoekt waar de BOA's zitten ze jouw wel even vertellen wie ze zijn en dat je zonder hun toestemming het gebouw niet in mag _O- _O- _O-

Dan is mijn standaard antwoord, ik ben jullie huisbaas, dus ik zou me maar gedragen, je bent hier te gast, en dan tegelijkertijd ze even duidelijk maken hoe ze het gebouw dienen te gebruiken:Y:Y:Y
Dan dimmen ze wel.
Ik zal maar niet zeggen wat ik echt van ze vind, dan krijg ik een ban8-)
 
... Daarbij is er dankzij dit soort types in de maatschappij een redelijk negatief beeld van BOA's ...

Het is ook typisch zo n betwetertje die als 'slimme' snotneus de BOA eventjes gaat vertellen wat allemaal wel en niet kan. Zou ik persoonlijk ook t schijt van krijgen als ik daar i.p.v. die BOA zou staan.
Uiteraard moet ie het dan ook filmen zodat ie er later weer aandacht voor krijgt.
 
Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar het lijkt mij toch echt een stapje terug om van volwaardig politieagent naar BOA te gaan, zowel financiëel gezien als in de uitdaging/stimulering die het werk meebrengt. Daarbij is er dankzij dit soort types in de maatschappij een redelijk negatief beeld van BOA's zoals ook wel uit sommige reacties in dit topic blijkt _O-

Een stap terug hoeft het niet te zijn. Je hebt BOA's in vele vormen en maten. De leerplichtambtenaar of een conducteur is ook BOA maar staat bij veel mensen toch hoger aangeschreven dan de gemiddelde handhaver. Ik ken wel degelijk politieagenten die overgestapt zijn naar gemeenten of bedrijven om van daaruit als BOA aan de slag te gaan. Vaak zijn salaris en arbeidsvoorwaarden de grote trekker. Een gemiddelde hoofdagent wordt daar al gauw in een coördinerende functie geplaatst met dito salaris. Ook is de organisatie vaak beter en flexibeler dan de politieorganisatie.

TS zegt BOA te zijn, maar als BOA krijg je toch uitgebreid les in staatsrecht, strafrecht en civielrecht. Elke vijf jaar mag je daar examen voor doen en die examens zijn best pittig. Dan lijkt het mij toch dat TS wel weet dat elk bedrijf huisregels mag stellen en dat deze strenger mogen zijn dan de wettelijke bepalingen.
 
Zeer warschijnlijk is TS gewoon balenperser
A83DC481-8005-4303-A1D6-7CF4EA8D4A0A.jpeg
 
Een stap terug hoeft het niet te zijn. Je hebt BOA's in vele vormen en maten. De leerplichtambtenaar of een conducteur is ook BOA maar staat bij veel mensen toch hoger aangeschreven dan de gemiddelde handhaver. Ik ken wel degelijk politieagenten die overgestapt zijn naar gemeenten of bedrijven om van daaruit als BOA aan de slag te gaan. Vaak zijn salaris en arbeidsvoorwaarden de grote trekker. Een gemiddelde hoofdagent wordt daar al gauw in een coördinerende functie geplaatst met dito salaris. Ook is de organisatie vaak beter en flexibeler dan de politieorganisatie.

TS zegt BOA te zijn, maar als BOA krijg je toch uitgebreid les in staatsrecht, strafrecht en civielrecht. Elke vijf jaar mag je daar examen voor doen en die examens zijn best pittig. Dan lijkt het mij toch dat TS wel weet dat elk bedrijf huisregels mag stellen en dat deze strenger mogen zijn dan de wettelijke bepalingen.
Klopt mijn arbeidsvootwaarden zijn vele malen beter dan die van de politie en i
Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar het lijkt mij toch echt een stapje terug om van volwaardig politieagent naar BOA te gaan, zowel financiëel gezien als in de uitdaging/stimulering die het werk meebrengt. Daarbij is er dankzij dit soort types in de maatschappij een redelijk negatief beeld van BOA's zoals ook wel uit sommige reacties in dit topic blijkt.

Ja je hebt het mis financieel verdienen wij zeker meer dan een volwaardig politie agent. En kwa uitdaging/stimulering krijg ik vaak van oud agenten te horen dat zij het erg naar hun zin hebben. De maatschappij denkt bij een boa vaak aan stadstoezicht of een parkeerbeheerder maar een boswachter conducteur etc is ook een boa vaak als ik ook vertel dat ik boa ben kijken mensen ook verbaast.
 
Een stap terug hoeft het niet te zijn. Je hebt BOA's in vele vormen en maten. De leerplichtambtenaar of een conducteur is ook BOA maar staat bij veel mensen toch hoger aangeschreven dan de gemiddelde handhaver. Ik ken wel degelijk politieagenten die overgestapt zijn naar gemeenten of bedrijven om van daaruit als BOA aan de slag te gaan. Vaak zijn salaris en arbeidsvoorwaarden de grote trekker. Een gemiddelde hoofdagent wordt daar al gauw in een coördinerende functie geplaatst met dito salaris. Ook is de organisatie vaak beter en flexibeler dan de politieorganisatie.

TS zegt BOA te zijn, maar als BOA krijg je toch uitgebreid les in staatsrecht, strafrecht en civielrecht. Elke vijf jaar mag je daar examen voor doen en die examens zijn best pittig. Dan lijkt het mij toch dat TS wel weet dat elk bedrijf huisregels mag stellen en dat deze strenger mogen zijn dan de wettelijke bepalingen.
Klopt maar het ging de manager dan ook om de landelijke regels die waren ingegaan.
 
Ja en omdat jij het dan wel weet en de manager wel wat beters te doen heeft dan heel de dag het wetboek lezen (namelijk een winkel runnen)
Ga jij daar de IWAB uithangen, hoe triest ben je dan?
Doe gewoon je helm af en klaar.
Dit .. dit is exact de essentie van dit topic in een paar regels. Iets met de spijker op de kop slaan! :)
 
Ja en omdat jij het dan wel weet en de manager wel wat beters te doen heeft dan heel de dag het wetboek lezen (namelijk een winkel runnen)
Ga jij daar de IWAB uithangen, hoe triest ben je dan?
Doe gewoon je helm af en klaar.
Wat een raar topic is dit. Als iemand je aanspreekt dat je iets doet dat verboden is, en je geeft aan dat dat niet zo is, dan ben je daarmee meteen een IWAB?

Ztje stelde alleen een vraag: wat anderen van de regelgeving vonden en of het niet te ver doorsloeg zo. Gewone vraag, gewoon antwoord had ook gekund.
 
Een Boa met een systeemhelm op 😂 valt mij nog mee dat die manager je niet gewoon keihard uitgelachen heeft of even heeft laten omroepen dat er een clown in de zaak liep. :P
Je toont iig netjes aan totaal geen empathie te hebben, of enig fatsoen.

Trouwens als je de helm niet af kan doen, niet bij de motor kan laten e.d. hoe wou je dan je spullen meenemen ? Je geeft aan meerdere verkopers gezien/gesproken te hebben.. de hele tijd met volle handen gestaan dan ?

Wees gewoon een echte vent en doe je helm af.. desnoods leg je hem even bij de kassa neer oid ?!
 
Klopt maar het ging de manager dan ook om de landelijke regels die waren ingegaan.

Nee, het ging de manager erom dat jij je helm zou afzetten.
De rest van het topic gaat over wat jij wil en vind.
Hij maakte de fout zich daarbij te beroepen op de boerka-wet, nadat jij jezelf voelde groeien nadat je m uitgelegd hebt dat die wet niet opgaat in dit geval bleef er de huisregel over.
Vervolgens is de vraag die jij stelt of de regels niet te ver gaan.

Realitycheck: We zijn er er over eens dat de boerkawet niet van toepassing is. Dan blijft dus over de vraag of een bedrijf te ver gaat om als huisregel aan te houden dat je je helm moet afzetten als je naar binnen wil.
Dat is eigenlijk het enige waar het nog om gaat.
Tja, daar mag jij een mening over hebben maar meer ook niet. Je hebt je te houden aan wat die manager voor huisregels opstelt/ naleeft. Besluit je dat je het niet eens bent met de regel dan blijf je lekker buiten staan. Ook al draag je je BOA jasje.
 
Nee, het ging de manager erom dat jij je helm zou afzetten.
De rest van het topic gaat over wat jij wil en vind.
Hij maakte de fout zich daarbij te beroepen op de boerka-wet, nadat jij jezelf voelde groeien nadat je m uitgelegd hebt dat die wet niet opgaat in dit geval bleef er de huisregel over.
Vervolgens is de vraag die jij stelt of de regels niet te ver gaan.

Realitycheck: We zijn er er over eens dat de boerkawet niet van toepassing is. Dan blijft dus over de vraag of een bedrijf te ver gaat om als huisregel aan te houden dat je je helm moet afzetten als je naar binnen wil.
Dat is eigenlijk het enige waar het nog om gaat.
Tja, daar mag jij een mening over hebben maar meer ook niet. Je hebt je te houden aan wat die manager voor huisregels opstelt/ naleeft. Besluit je dat je het niet eens bent met de regel dan blijf je lekker buiten staan. Ook al draag je je BOA jasje.
Hahahahaha fok die hele boa dat was alleen erbij gehaald om te omschrijven dat ik niet in "ongure" kleding rondliep. Voorderest het was een beetje tussen neus en lippen door dat de manager zei het is nu verboden he om een helm te dragen in een winkel met de nieuwe wet. Niet meer en minder ga aub niet wat ik heb meegemaakt voor mij ook nog eens invullen tenzij je rasta rostelli heet. Ik heb mijn helm ook niet afgezet uiteindelijk en als hij dit per direct wou had ik dat wel gedaan.
 
Hahahahaha fok die hele boa dat was alleen erbij gehaald om te omschrijven dat ik niet in "ongure" kleding rondliep. Voorderest het was een beetje tussen neus en lippen door dat de manager zei het is nu verboden he om een helm te dragen in een winkel met de nieuwe wet. Niet meer en minder ga aub niet wat ik heb meegemaakt voor mij ook nog eens invullen tenzij je rasta rostelli heet. Ik heb mijn helm ook niet afgezet uiteindelijk en als hij dit per direct wou had ik dat wel gedaan.



Ondanks het hele gesprek had je niet in de gaten dat het de manager erom ging dat je je helm zou afzetten.

Nee, ik kan me niet voorstellen dat je die boodschap niet begrepen had.
 
Hahahahaha fok die hele boa dat was alleen erbij gehaald om te omschrijven dat ik niet in "ongure" kleding rondliep. Voorderest het was een beetje tussen neus en lippen door dat de manager zei het is nu verboden he om een helm te dragen in een winkel met de nieuwe wet. Niet meer en minder ga aub niet wat ik heb meegemaakt voor mij ook nog eens invullen tenzij je rasta rostelli heet. Ik heb mijn helm ook niet afgezet uiteindelijk en als hij dit per direct wou had ik dat wel gedaan.

Je lacht wel, maar je hebt geen schik.. :+
 
Een Boa met een systeemhelm op 😂 valt mij nog mee dat die manager je niet gewoon keihard uitgelachen heeft of even heeft laten omroepen dat er een clown in de zaak liep. :P
Je toont iig netjes aan totaal geen empathie te hebben, of enig fatsoen.

Trouwens als je de helm niet af kan doen, niet bij de motor kan laten e.d. hoe wou je dan je spullen meenemen ? Je geeft aan meerdere verkopers gezien/gesproken te hebben.. de hele tijd met volle handen gestaan dan ?

Wees gewoon een echte vent en doe je helm af.. desnoods leg je hem even bij de kassa neer oid ?!
Oke aap uit de mouw om heel eerlijk te zijn heb ik schijt aan de huisregels boerka regels en weet ik veel
Ondanks het hele gesprek had je niet in de gaten dat het de manager erom ging dat je je helm zou afzetten.

Nee, ik kan me niet voorstellen dat je die boodschap niet begrepen had.
Heb de boodschap wel begrepen zal het nooit meer doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan