Gezichtsbedekkende kleding regel doorgedraaid ?

Volgens mij is het nog steeds gewoon een beleefdheidsvorm om je hoed, pet, helm, zonnebril af te zetten als je ergens binnenloopt/in gesprek gaat/aan tafel gaat/aan de kassa komt.
Ik weet in ieder geval niet beter en snap heel het probleem hier dus ook niet ;)

En dat nog losstaand van alle 'angsten' ed van winkeliers, belemmering in gehoor etcetc
 
Ik zie het al. Jij gaat ver komen in het leven...
Dat zeiden ze vroeger al tegen mij mensen die dat vaak zeggen staan meestal stil en als je dan op een dikke fiets voorbij komt zal je wel in de drugs zitten hahahaha

[edit MBM: Belediging verwijderd. @Ztje : Iemands mening niet delen is prima, daarop reageren is ook prima, maar op M-F gaan we NIET schelden !! ]
 
Dat zeiden ze vroeger al tegen mij mensen die dat vaak zeggen staan meestal stil en als je dan op een dikke fiets voorbij komt zal je wel in de drugs zitten hahahaha
Dikke fiets, wat is daar de definitie van? Bij jouw een driewieler voor 5-8 jarigen, want zo gedraag je je iig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zeiden ze vroeger al tegen mij mensen die dat vaak zeggen staan meestal stil en als je dan op een dikke fiets voorbij komt zal je wel in de drugs zitten hahahaha

Als jij echt BOA bent (waar ik sterk mijn twijfels over heb) ben je zo'n eentje waar we elke paar dagen weer ter assistentie naar toe mogen omdat je een eenvoudig gesprek enorm hebt laten escaleren.
 
Als jij echt BOA bent (waar ik sterk mijn twijfels over heb) ben je zo'n eentje waar we elke paar dagen weer ter assistentie naar toe mogen omdat je een eenvoudig gesprek enorm hebt laten escaleren.
In de 5 jaar dat ik het werk doe heb ik jullie gelukkig nog nooit nodig gehad nou ja 1 keer dan met een overdosis maar je zit in de goede richting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan