Gezien bij de brommerboer op de hoek

Capivara

MF veteraan
21 mrt 2003
1.729
0
Almere
Hé, hij verkoopt ook motoren, dacht ik even...

tzr-1.jpg


Fout dus, het is een brommer

tzr-2.jpg


Het ding heet Yamaha TZR. Heb er even op gezeten; in veel opzichten een bijna schaamteloze kopie van de R6. Wordt brommerrijden toch nog leuk :]
 
Ach, eigenlijk is een brommer ook maar een licht motor?? Het probleem ligt bij de bestuurder, technisch doen ze niet echt onder voor veel modellen. 50cc is een beetje weinig maar verder vind ik alles leuk wat door een benzinemotor(tje) word aangedreven en minstens 2 wielen heeft. Maar hoe meer CC's hoe leuker....

Prijskaartje nieuw zal vast niet onderdoen voor de zoveelstehandsprijs van mijn motor.... 8-)

EDIT: inmiddels staat de nieuwprijs er ...zie je wel...... |(
 
VET ! en dan met 45km strak de bocht door ! :9~

How low can you go.... nah, als mijn zoon
zón ding wil bouwt ie eerst maar z'n eigen schuurtje...
bij mij komt ie er niet in... })
 
Ik vind ze wel mooi, de Benelli's Aprilia's en nu ook deze Yamaha.
Ik zie ze liever dan een scootah.
Is toch gaaf man, als je 16 bent en je kunt op een supersportbrommer rijden.(slijtboutje is ook 16 geweest)
Kvraag me altijd wel af waar ze de centen vandaan halen :?
 
De TZR bestond allang voor de R6, het is dus geen kopie van de R6, ik kan de foto's niet zien, maar in Spanje zie je ze regelmatig rijden, de 50cc'ers dan... ze zijn ook in 125 en ik dacht in 250cc verkrijgbaar. Leuk als je 16 bent, alleen ik had toen ik 16 was dat geld niet..
 
De TZR bestond allang voor de R6, het is dus geen kopie van de R6, ik kan de foto's niet zien, maar in Spanje zie je ze regelmatig rijden, de 50cc'ers dan... ze zijn ook in 125 en ik dacht in 250cc verkrijgbaar. Leuk als je 16 bent, alleen ik had toen ik 16 was dat geld niet..
Ja, dat zeg ik!!
Maar je zou wel gewild hebben dat je ze had, op die leeftijd :9~
Tenminste, ikke wel.
Kon niet meer betalen als een afgetrapte thomos (wel een T4L, voor de kenners)
 
Dit is zeker niet verkeerd. Dit overtrefd de RS50 met stip vind ik :}
Tis alleen wat jammer dat zulke brommers afgeknepen worden om in NL ingevoerd te mogen worden. 6e versnelling 3000toeren :]
 
ik zou hrm ook graag willen hebben ik ben dan wel 17 en rij Kawasaki
toch vink zo'n ding absoluut niet verkeer
en je heb gelijk de yamaha TZR bestaat allang
 
Je kan lullen wat je wil, maar de nieuwe brommers zijn HEEL wat beter dan de scooters van tegenwoordig, en ook een stuk mooier (IMO) dan eem MB5, Kawa AR50 of een Suzuki TS :)
 
Als ik zo'n ding ging kopen, en waarschijnlijk elke 16 jarig, nee ik zelf ben 21, dan zou ik hem direct opvoeren. 45 kilometers per uur orgineel met een 6 bak?? Echt niet. Dus baksteen, als je zo een ziet rijden, is ie niet orgineel :P
 
De TZR bestond allang voor de R6, het is dus geen kopie van de R6, ik kan de foto's niet zien, maar in Spanje zie je ze regelmatig rijden, de 50cc'ers dan... ze zijn ook in 125 en ik dacht in 250cc verkrijgbaar. Leuk als je 16 bent, alleen ik had toen ik 16 was dat geld niet..

de tzr bestond inderdaad al een tijd, dit model is WEL afgeleid van de R6 volgens yamaha, het uiterlijk is volledig vernieuwt tegenover de ouwe tzr

jah leuke brommert maar geef mij maar gewoon me mttje
 
Terug
Bovenaan Onderaan