Gezocht: 2 Juli Zolder

Status
Niet open voor verdere reacties.

EddoGP

MF veteraan
6 aug 2008
4.084
59
Hoofddorp
Iemand die zijn/haar dag van 2 juli op Zolder wil verkopen? :)
Vandaag hebben een aantal vrienden geboekt maar helaas zit het nu vol, een maat van me en ik zijn allebei nog op zoek naar een plekje! :]
 
Eddo, je kan ook gewoon mijn dag overnemen .. ik rij de 30e namelijk al op Spa.
 
ff bellen ;)

en anders gewoon gaan zaterdag , motor laten keuren en zeggen dat je nog wilt rijden er zijn vaak nog wel plekken vrij op de dag zelf ;)
 
Of anders aankomende week de site van Motorsportschool in de gaten houden.
Ik heb net een nieuwsbrief gekregen.Daarin staat inderdaad dat het weekend van 2/3 juli vol zit , maar dat op 28 juni waarschijnlijk weer plaatsen vrij komen van mensen die wel geboekt hebben maar nog niet betaald hebben tegen die tijd.
Succes met zoeken. Ben er ook dat weekend , weersvoorspellingen zijn voorlopig goed *O*
 
Of anders aankomende week de site van Motorsportschool in de gaten houden.
Ik heb net een nieuwsbrief gekregen.Daarin staat inderdaad dat het weekend van 2/3 juli vol zit , maar dat op 28 juni waarschijnlijk weer plaatsen vrij komen van mensen die wel geboekt hebben maar nog niet betaald hebben tegen die tijd.
Succes met zoeken. Ben er ook dat weekend , weersvoorspellingen zijn voorlopig goed *O*
Die mail heb ik ook, ik houd het in de gaten thanx!
 
Of anders aankomende week de site van Motorsportschool in de gaten houden.
Ik heb net een nieuwsbrief gekregen.Daarin staat inderdaad dat het weekend van 2/3 juli vol zit , maar dat op 28 juni waarschijnlijk weer plaatsen vrij komen van mensen die wel geboekt hebben maar nog niet betaald hebben tegen die tijd.
Succes met zoeken. Ben er ook dat weekend , weersvoorspellingen zijn voorlopig goed *O*

:^ *O*
Tof man.. dan zien we je daar miss wel ! :Y
 
Help Edward aan een dagje Zolder :P










en nee niet op de bovenste verdieping van je huis B|

Stelletje relnichten :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan