Gezocht: 25 kw motor, 4-takt

Jazeker. Ik heb een zxr400 met 25kw op kenteken.
Je moet een duitse import hebben dan staat het op het kentekenbewijs.
Wat ik ook weet is dat er daar ook wat van te koop staan, maar die kan je makkelijk zelf opzoeken :P

Suc6

Jah zolang het op je kenteken bewijs staat nemen ze het zo aan. Echter als het er niet op staat maar hij is wel teruggevoerd naar 25kw kan je hem hier in nederland bij sommige maatschappijen toch verzekeren. Voor meer info moet je ff zoeken op dit forum dan vind je genoeg.

Je zou hem opnieuw kunnen laten keuren na 2 jaar om hem volvermogen op kenteken te krijgen (weet ik btw niet 100% zeker). Wat ik wel weet is dat ik het lekker erop laat staan en alleen het 25kw setje eruit haal zodra ik zwaar mag. Denk dat ik hem als 25kwer makkelijker kwijt raak :P

Edit: dit geld voor nederland '(

Ah,k en je verzekering neemt dat zomaar aan?
Ik ben vertelt dat je ze na de 2 jaar 25-kw rijden niet meer kan "ombouwen" om LEGAAL zwaar te rijden.
Ps: Ik ben van België

in belgie kan dit ombouwen inderdaad niet, hier kijken de verzekeringen ook enkel naar de cilinderinhoud en niet naar het vermogen, dus voor hen maakt het niet uit.

maar als je een ongeval hebt met je 25kw rijbewijs, en op je papieren staat er geen 25kw krijg je ook geen geld uitgekeerd.

Maw, als ik vanuit duitsland een 25-kw'er importeer kan ik er met mijn A- rijbewijs niet legaal mee rijden?
En krijg ik hem vervolgens ook niet verzekerd?

als je hem van uit duitsland importeerd staat er toch 25kw op je papieren? dus dan is er geen probleem.

maar bv een cbr600 met 72kw op papieren, kan je hier in belgie niet ombouwen naar 25kw. En die moto dat je uit duitsland zou importeren , kan je na 2 jaar niet ombouwen naar zen volle vermogen (tenminste, op papier toch niet)

Hey SPEEDY Jozef,
'tuurlijk zij die zo te koop, kijk maar naar mij (ben ook uit België).
Ik heb de mijne bij ICM Bikes gekocht, deze zijn geïmporteerd uit Italië (daar rijden ze al langer met 25kw dus zijn daar ook meer 25kw occasies).
Kijk hier eens(Bandit 400, weet wel niet zeker of het een 25kw is).
Ik weet wel niet wat je precies zoekt van 400cc (naked, race,...).

Als je 'm gaat importeren is het wel mogelijk om hem dan pas op 25kw te zetten, aangezien hij toch gekeurd moet worden door de DIV en douane.
En in België heb ik niets van problemen met de verzekering :z .

Leuke bike maar het schoentje wringt ergens heel anders denk ik.
Ik ben nl 1m95 en ik heb rijles gehad op een Honda Cb500.
OP die bike had ik juist teweining plaats met mijn benen om net geen krampen te krijgen.
Mijn vraag is nu dus:"Welke bike is geschikt voor mijn grootte, is 25 kw en is in België tekoop? (2dehands weliswaar)
En last but not least: Wat kost die grap?
Greetz J

Over het algemeen zijn de 400'tjes niet echt groot. Denk dat je toch op een paar 600'tjes moet gaan proefzitten en meer in die richting moet gaan zoeken :)

Hmm 600 cc, wel ik vind zo een Bandit wel mooi.
Helaas heb ik maar een beperkt budget (2000 eur) en denk ik dat ik die niet kan betalen.
Een FZR400 ofzoiets, is dat niet iets fijn om mee te rijden? (Als je 1m95 bent)
Of beter nog: Wie is zo groot en met welke 25kw bike rij jij?

Terug
Bovenaan Onderaan