Gezocht: 25kw motor < 1500,-

Burn-in'

MF'er
21 jan 2006
116
0
Vlaardingen
Ik heb vorige week mijn licht rijbewijs gehaald (50gr :+ ) en nu ben ik op zoek naar een leuke motor voor mijn 25kw periode.

Aangezien ik een gelimiteerd budget heb, kan ik alleen maar dromen van een zx6r, zxr400 of cbr600 en ben daarom opzoek naar zoiets als:

- kawasaki gpz500s
- suzuki gs500
- kawasaki er-5
- honda cb500
- suzuki gsx600f

Een ietswat sportiever model dus, waar ik dus niet alles uit hoef te halen om 25kw te halen (dus geen 2takt racertje zoals rs125).

Wie weet een leuke motor voor mij in deze prijsklasse (en ja, ik heb marktplaats e.d. al lang afgezocht)

Alvast bedankt (Ik wil rijden met dit mooie weer :] :9~
 
Ik heb vorige week mijn licht rijbewijs gehaald (50gr :+ ) en nu ben ik op zoek naar een leuke motor voor mijn 25kw periode.

Aangezien ik een gelimiteerd budget heb, kan ik alleen maar dromen van een zx6r, zxr400 of cbr600 en ben daarom opzoek naar zoiets als:

- kawasaki gpz500s
- suzuki gs500
- kawasaki er-5
- honda cb500
- suzuki gsx600f




Ik heb een Kawa GPZ500s voor je in de aanbieding
je kunt komen kijken, stukkie rijden. En het mooie eraan is (afgezien van alle optie's) dat je zelf de prijs mag bepalen

Je hebt mail met de specs etc.
Een ietswat sportiever model dus, waar ik dus niet alles uit hoef te halen om 25kw te halen (dus geen 2takt racertje zoals rs125).

Wie weet een leuke motor voor mij in deze prijsklasse (en ja, ik heb marktplaats e.d. al lang afgezocht)

Alvast bedankt (Ik wil rijden met dit mooie weer :] :9~
 
Ik heb een Kawa GPZ500s voor je in de aanbieding
je kunt komen kijken, stukkie rijden. En het mooie eraan is (afgezien van alle optie's) dat je zelf de prijs mag bepalen

Je hebt mail met de specs etc

Zo gaat t iets beter he...
 
Ik heb ook nog een GPZ staan die officieel op kenteken 25kW is
zie mijn signature voor de advertentie

T is een vraagprijs en je mag altijd ff langs komen om te ff te rijden
 
is dit niks voor je?

full
 
is dit niks voor je?

(Afbeelding)

Alle aanbiedingen zijn van harte welkom, gooi er wat info tegenaan zou ik zeggen zoals bouwjaar prijs onderhoud e.d.

@ de rest: alvast bedankt voor alle aanbiedingen (ook via de mail) ik lees ze rustig is door en ga zeker binnenkort wat proefritjes plannen om een beetje de verschillen tussen de motoren te merken :]
 
De motor is net voorzien van nieuwe ketting+tandwielen, koppelingsplaten+veren,koppelingskabel,olie net verversd, komende week komt er nog een nieuwe bsm future uitlaat onder(krijg ik nog van de fabrikant). Er zitten voor en achter kleine knipperlichten op, de velgranden zijn gepolijst. Achterband ziet er nog goed uit, voorband is binnenkort wel aan vervanging toe.
Km stand is 73000km. Motor heeft hier en daar wel wat gebruikssporen.
vraagprijs: 1500.
 
Ik ben sinds vandaag een trotse eigenaar geworden van een kawasaki gpz500s.

Dit topic mag dus op slot. Iedereen bedankt voor de aanbiedingen.

Ik ga weer even lekker genieten :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan