Hoi medeforummers , ik ben op zoek naar een 4 in 1 uitlaat voor mijn Gpz-tje van 1985. Het liefst een nette uitlaat , maar 1 met iets werk is ook geen drama. Laat me weten of jullie nog wat hebben liggen.
Grtz Arend.
Grtz Arend.
ssry kan je ook niet helpen maar de kleurstelling van je kawa isHoi medeforummers , ik ben op zoek naar een 4 in 1 uitlaat voor mijn Gpz-tje van 1985. Het liefst een nette uitlaat , maar 1 met iets werk is ook geen drama. Laat me weten of jullie nog wat hebben liggen.
Grtz Arend.
(Afbeelding)
Ik neem aan dat je de vraag ook al op www.gpx-gpz.net hebt gezetHoi medeforummers , ik ben op zoek naar een 4 in 1 uitlaat voor mijn Gpz-tje van 1985. Het liefst een nette uitlaat , maar 1 met iets werk is ook geen drama. Laat me weten of jullie nog wat hebben liggen.
Grtz Arend.
(Afbeelding)
Past helaas nietIk weet bij god niet of dit ook voor de 600R is/past, maar:
http/freeratbiker.proboards106.com/index.cgi?board=stuffforsale&action=display&thread=1147116402
Echt wel vet origineel hoor!! Maar ik vond em ookssry kan je ook niet helpen maar de kleurstelling van je kawa is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat .net-je kende ik nog niet , dus da ga ik nu maar ff bekijken!!Ik neem aan dat je de vraag ook al op www.gpx-gpz.net hebt gezet![]()