gezocht:Aankoop bewijs AGV rossi replica

mauzzie

Die hard MF'er
27 apr 2010
659
56
Bussum
Hallo iedereen,

Mijn vriendinnetje heeft een AGV rossi replica ongeveer twee jaar terug gekocht. Nu is deze door een snotneus op haar werk uit de kast gehaald en gestuiterd. Allerhande schade aan de schaal en vizier.

De ouders van snotneus willen wel vergoeden maar hebben een aankoopbewijs nodig. Dit heeft mijn vriendingetje helaas niet meer, iets met ex-kerel en ander gezeik!

Misschien is hier iemand die nog een bonnetje heeft en mij een plezier kan doen met een kopietje.

alvast bedankt!
 
mijn vriendin heeft toevallig vorige week AGV K3 Heart gekocht...
alleen wel met vooruitbetaling, en het model staat op het bonnetje.

lijkt me niet dat dat gaat werken..?

gr rob.
 
Kun je ze niet gewoon een zelfde nieuwe laten kopen? Als ze m van iemand (der ex) gekregen heeft dan heb je geen bonnetje en dat lijkt me hier ook niet relevant. Ze moeten gewoon een nieuwe kopen.
 
Kun je ze niet gewoon een zelfde nieuwe laten kopen? Als ze m van iemand (der ex) gekregen heeft dan heb je geen bonnetje en dat lijkt me hier ook niet relevant. Ze moeten gewoon een nieuwe kopen.

Ivm aansprakelijkheidsverzekering heb je wel een bonnetje nodig en hoezo is dat niet relevant :? .

@ TS, kan ze niet gewoon naar de winkel gaan waar hij destijds gekocht is en het verhaal uitleggen?
 
Helaas kan mijn betere helft zich niet herinneren waar de helm aanvankelijk is gekocht dus die vlieger gaat helaas niet op. Ze heeft inmiddels een nieuwe Shoei gekocht maar nu zegt de tegenpartij dat ze waarschijnlijk een duurder model heeft gekocht (voed gewoon je kinderen op zodat ze met de poten van andermans spullen afblijven).

Dus alle hulp is nog steeds van harte welkom
 
Mail deze jongen even:

richard198620@hotmail.com

Leg even je verhaal uit en zeg dat "Big-Foot" je dit mailadres heeft gegeven.

Hij heeft vorige jaar agv rossi replica gekocht, en denk dat een kopietje van die bon geen probleem moet zijn :N

Succes !
 
Ivm aansprakelijkheidsverzekering heb je wel een bonnetje nodig en hoezo is dat niet relevant :? .

@ TS, kan ze niet gewoon naar de winkel gaan waar hij destijds gekocht is en het verhaal uitleggen?


Ik heb es wat van iemand gemold (was per ongeluk tijdens gebruik) en toen hoefde ik helemaal geen bonnetje te hebben van de oude. Hij heeft toen een nieuwe gekocht en een briefje geschreven en ondertekend dat ik het gesloopt had en toen heeft mijn verzekering dat gewoon vergoed.

Stuud die mensen gewoon een site door van een winkel hier met dezelfde helm (dus die er ook hetzelfde uitziet) en zeg dat ze dat bedrag maar moeten betalen. Als ze het via de verzekering doen maakt het voor hun sowieso niet uit of het nou 300 of 350 euro is (bij wijze van spreken, weet niet hoeveel die helm kost).
 
tot een bedrag van ongeveer 500 euro betaald de verzekering meestal zo..
jammer dat dit bij jou niet het geval is..
alleen als je een bewijs van de winkel hebt dat deze echt kapot is dan maak je het verhaal compleet.. succes!
 
Hallo iedereen,

Mijn vriendinnetje heeft een AGV rossi replica ongeveer twee jaar terug gekocht. Nu is deze door een snotneus op haar werk uit de kast gehaald en gestuiterd. Allerhande schade aan de schaal en vizier.

De ouders van snotneus willen wel vergoeden maar hebben een aankoopbewijs nodig. Dit heeft mijn vriendingetje helaas niet meer, iets met ex-kerel en ander gezeik!

Misschien is hier iemand die nog een bonnetje heeft en mij een plezier kan doen met een kopietje.

alvast bedankt!


heb nog wel een bonnetje van poleposition zandvoort alleen is die 655 euro en 2007 wanneer de helm is aangekocht.......
 
Gelul natuurlijk, dat ze een bonnetje moeten hebben.
Je kunt toch niet van iemand verwachten dat hij/zij voor alle bezittingen een bonnetje houdt?
Maar misschien ben je idd het snelst van het gezeik af met een bonnetje.
Succes!
 
Gelul natuurlijk, dat ze een bonnetje moeten hebben.
Je kunt toch niet van iemand verwachten dat hij/zij voor alle bezittingen een bonnetje houdt?

Misschien niet van alle bezittingen maar wel van alle dure/waardevolle aankopen heb ik een bonnetje of factuur hoor. O.a. voor dit soort gevallen.

Zonder bonnetje hoeft een verzekeringsmaatschappij niet uit te keren hoor, dat ze dat af en toe wel doen uit coulance is iets anders.
 
Gelul natuurlijk, dat ze een bonnetje moeten hebben.
Je kunt toch niet van iemand verwachten dat hij/zij voor alle bezittingen een bonnetje houdt?
Maar misschien ben je idd het snelst van het gezeik af met een bonnetje.
Succes!
Idd, je trekt toch aan het korste eind. En er zijn meer wegen naar Rome...als ze het dan zo willen krijgen ze het toch zo? ;)

Ik hoor het wel als je een bonnetje nodig hebt :)
 
Om welke replica gaat het? Er zitten nogal wat verschillen in de modellen, zeker qua prijs :+
 
je krijgt toch alleen de nieuwprijs minus dagwaarde dus bonnetje is denk ik niet eens interresant.
heb eens tegen een motor aangestoten waar een helm opstond en die jongen kreeg 25 procent van de nieuwwaarde omdat ie 3 jaar oud was!
 
De ouders van snotneus willen wel vergoeden maar hebben een aankoopbewijs nodig.
Mijn gevoel zegt dat ze hier helemaal geen recht op hebben, de geleden schade moet ook vergoed worden zonder aankoopbewijs. Wellicht vraagt hun verzekering dat, maar dat is niet jouw probleem. In dat geval zal de schade moeten worden vastgesteld, wat weer mooi kan aan de hand van de nieuwprijs.

Misschien is hier iemand die nog een bonnetje heeft en mij een plezier kan doen met een kopietje.
Realiseer je wel dat dit in principe fraude is, en als dat uitkomt kan je je heel lang nergens verzekeren. Maak van hun probleem dus niet jouw probleem.
 
Iedereen superbedankt voor de feedback! Heerlijk zo een forum!

Ik heb zelf ook al gezegd dat wij een claim op hen hebben, wie die claim voor hun gaat voldoen is aan hun. Het gebruik van de helm is onveilig geworden en er moet een nieuwe komen. We zullen zien hoe het uitpakt.
 
Verassend dat het even heeft geduurd, het betrof hier immers een verzekeringsmaatschappij.

Mijn vriendinnetje heeft de helm volledig vergoed gekregen. De moeder van het kind die m liet vallen heeft het eigen risico bijgelegd omdat ze het zo lullig vond!

Nette mensen bestaan zeker nog ik heb hoop voor de toekomst!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan