gezocht achterbrug srad 750 of hayabusa

black gsxr

Die hard MF'er
15 mei 2006
284
0
deze wil ik in mijn gsxr 750 bj 89 bouwen om een brede band te kunnen plaatsen (190) en deze achterbrug maak ik dicht zodat die wat massiever lijkt bv als een motogp achterbrug van honda
 
ik heb nog een liggen van een 96'er 750 (model net voor de srad maar al wel met een beugel).

compleet met wiel, remmen en bijna nieuwe achterband.

mag weg voor 200 euro.
 
wat is het grootste verschil tussen jouw brug en die van een 750 srad /hayabusa als toch alledrie zo'n beugel hebben

wat soort band is het en welke maat

groetjes uit het noorden
 
wat kost het om zo'n pakket op te sturen via de post naar nederland

wanneer je je telefoon hier even vermeldt dan neem ik even contact met je op

groet marcel
 
transportkosten komen op 50 euro voor de brug en het wiel.
voor adres en telefoonnummer, stuur me even een mailtje op steinverstraete@pandora.be
 
ha stein

wat is de maat en merk van die achterband en ook graag de maat van de velg (5,5 ??) belangrijk om te weten voor mij omdat ik graag een 190 achterband wil en moet die anders er weer bijkopen

ik lees het wel

groetjes marcel
 
tja, ik kan er ook niet aan doen maar beide mogen hier niet in 1 pakket blijkbaar en t'zijn dus 2 pakketjes van 25 t'stuk.

alle, was toch zo voor een yzf brug die ik overlaatst opstuurde dus ik denk dat dit nu ook wel het geval zal zijn.
je kan er ook altijd achter komen natuurlijk, mechelen is niet zo heel ver van de grens af maar dan hangt het ervanaf waar jij ergens woont natuurlijk.
 
ha stein

ik probeer je steeds een mail te sturen met mijn telefoonnummer maar ik krijg hem steeds terug ??
stuur mij maar een e-mailtje marcel.weinans@hetnet.nl kunnen we wat afspreken

groetjes marcel
 
Terug
Bovenaan Onderaan