[gezocht] achterkuipje SV650

Ju!es

Rookie
23 jan 2005
20
0
Gelaen
Ik ben op zoek naar adressen waar ik een achterkuip (zie foto) kan kopen voor mijn SV650. Iemand op het forum die me een goed adres kan geven? Ik kom zelf van Zuid-Limburg dus een adresje in België of Duitsland is ook welkom. ;)

SuzukiSV650achterkuip.jpg


Anders denk ik dat ik toch maar moet wachten tot de motorbeurs, daar zullen ze vast wel ergens te krijgen zijn. 8-)
 
Achterkuipje ??? :?
Je kunt eens proberen bij de bakker of bij de slager of bij de visboer ... maar ik denk dat je beter bij een motorzaak gaat kijken. |( |( |( |( |(
Djiezus !!! :z :X
 
Achterkuipje ??? :?
Je kunt eens proberen bij de bakker of bij de slager of bij de visboer ... maar ik denk dat je beter bij een motorzaak gaat kijken. |( |( |( |( |(
Djiezus !!! :z :X

Nou bedankt.... :(

Ik heb heel internet afgezocht voor zo'n kuipje. marktplaats, ebay, speurders enz... niks gevonden.... Dus vandaar dat ik hier vraag of iemand nog ergens iets weet! 2de hands ofzo... Ik weet zelf ook wel dat ik voor nieuwe bij de dealer moet zijn hoor! B|

Waar ik overigens wel over twijfel is de kleur. Of deze wel origineel is. Is er een manier om erachter te komen zonder naar een dealer te gaan? een of andere code in het framenummer ofziets? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan