Gezocht : Adresje ''Banjobouten''

Niens

Die hard MF'er
28 jan 2007
454
0
Bijna 2 weken geleden een banjobout besteld bij de dealer in den Bosch. Maar er is nog steeds niet bekend wanneer deze eventueel binnen kan komen..

Iemand een adres in den Bosch waar ze deze misschien wel op voorraad zouden kunnen hebben?Het gaat om een banjobout met een dubbele aansluiting voor m'n Suzuki Bandit uit '97..

Misschien is het wijs om gewoon te wachten tot de bovengenoemde bestelling binnenkomt, maar ben het wachten eigenlijk beu!
 
Bout kopen,een paar gaten boren en klaar...je banjobout is af!

zo heb ik het laatst ook gedaan, babnjobout van de turboleiding stuk van het koekblik, werd alleen een complete leiding incl. bouten verkocht a 50,- ex btw... :N
 
Het gaat om een banjobout voor m'n stalen remleiding. Blijkbaar heb ik niet de originele remklauw op m'n fietsje wat voor dit probleem zorgt.

Heb HEL remleidingen gekocht waarbij de schroefdraad van de banjobout verschilt van de schroefdraad van m'n remklauw. Dus heb nu een banjobout besteld met 2 aansluitingen ( omdat er 1 remleiding van m'n linker naar m'n rechterklauw gaat, en vanaf m'n rechterklauw gaat er 1 leiding naar de remcilinder )..

Maar ze zijn bijna nergens '' makkelijk '' te krijgen..
 
Het gaat om een banjobout voor m'n stalen remleiding. Blijkbaar heb ik niet de originele remklauw op m'n fietsje wat voor dit probleem zorgt.

Heb HEL remleidingen gekocht waarbij de schroefdraad van de banjobout verschilt van de schroefdraad van m'n remklauw. Dus heb nu een banjobout besteld met 2 aansluitingen ( omdat er 1 remleiding van m'n linker naar m'n rechterklauw gaat, en vanaf m'n rechterklauw gaat er 1 leiding naar de remcilinder )..

Maar ze zijn bijna nergens '' makkelijk '' te krijgen..
ff sparkstrading mailen.. zij zijn de leverancier.
 
Ik heb er wel een paar liggen, maar daar heb jij niks aan ;)
Neem aan dat een beetje motorzaak dat op voorraad heeft.
Kijk anders een bij een HD point. In Leeuwarden hebben ze dat spul op voorraad.
 
Het gaat om een banjobout voor m'n stalen remleiding. Blijkbaar heb ik niet de originele remklauw op m'n fietsje wat voor dit probleem zorgt.

Heb HEL remleidingen gekocht waarbij de schroefdraad van de banjobout verschilt van de schroefdraad van m'n remklauw. Dus heb nu een banjobout besteld met 2 aansluitingen ( omdat er 1 remleiding van m'n linker naar m'n rechterklauw gaat, en vanaf m'n rechterklauw gaat er 1 leiding naar de remcilinder )..

Maar ze zijn bijna nergens '' makkelijk '' te krijgen..

Welke moet je hebben de dubbele banjobout met normale of met fijne spoed?
 
Het gaat om een banjobout voor m'n stalen remleiding. Blijkbaar heb ik niet de originele remklauw op m'n fietsje wat voor dit probleem zorgt.

Heb HEL remleidingen gekocht waarbij de schroefdraad van de banjobout verschilt van de schroefdraad van m'n remklauw. Dus heb nu een banjobout besteld met 2 aansluitingen ( omdat er 1 remleiding van m'n linker naar m'n rechterklauw gaat, en vanaf m'n rechterklauw gaat er 1 leiding naar de remcilinder )..

Maar ze zijn bijna nergens '' makkelijk '' te krijgen..

Een beetje off-topic, maar toch ...

Deze constructie maakt het heel erg lastig, het remsysteem te ontluchten, omdat er haast altijd lucht blijft zitten in de leiding van links naar rechts. Beter is het vanaf elke klauw een aparte leiding naar de remcilinder te hebben.
 
Heb vanmiddag even contact gehad met Sparks Trading, de firma die ook echt de leiding voor me gemaakt heeft blijkbaar. Volgens hun is het ook idd veel verstandiger om vanaf iedere remklauw een remleiding naar de remcilinder te monteren.
Helaas is het voor de looks wat minder ( maar dat is mijn mening ).

Aangezien ik sowiezo geen problemen wil met m'n remleidingen/remwerking zal ik de leidingen vanaf iedere remklauw naar de remcilinder monteren..
 
Terug
Bovenaan Onderaan