gezocht akrapovic einddemper

z1000-baka!

Die hard MF'er
18 aug 2006
796
0
Foxhol
Hallo Luitjes,

ik ben opzoek naar een akrapovic einddemper.
het mag een ovalen of een hexagon zijn.
aansluiting moet 60mm zijn.

wie of wie heeft nog wat liggen.

ik hoor graag van jullie.

groeten harald
 
ik heb wel een bos GTS, ook een heel ziek geluidje. ( ik zoek zelf ook een akra :P ). vind mooier staan. maar de BOS GTS is ook carbon, 60mm aansluiting een slip on. weet niet waar je woont anders kan je hem wel ffies hoore :P
 
Ik heb er een voor je te koop. Een titanium ovale Akrapovic mét 60mm aansluiting. Incl de carbonnen ophangbeugel en veertjes. Eventueel ook een linkpijp voor een ZX10R (2004-2005) erbij. De demper heeft geen e-keur, maar ik heb er wel een uitneembare db-killer inzitten. En er zit een e-keur stickertje op.
Ik kan je geen plaatje laten zien, want hij zit momenteel nog op mijn eigen motor (ZXR750). De demper heeft uiteraard geen schade of deukjes en is dus in perfecte staat. Prijs...€225,- (of vraagprijs € 250,-).
 
Hallo mr subz heeft u toevallig ook foto's van de demper.
alvast bedankt.
grtoet harald

ik heb wel een bos GTS, ook een heel ziek geluidje. ( ik zoek zelf ook een akra :P ). vind mooier staan. maar de BOS GTS is ook carbon, 60mm aansluiting een slip on. weet niet waar je woont anders kan je hem wel ffies hoore :P
 
Hallo djey
bedankt voor de reactie maar ik ben eigenlijk opzoek naar een carbonnen uitvoering.
de rest van de bike heeft namelijk ook carbon en dat staat dan wat leuker.
toch bedankt voor de reactie.

groet harald


Ik heb er een voor je te koop. Een titanium ovale Akrapovic mét 60mm aansluiting. Incl de carbonnen ophangbeugel en veertjes. Eventueel ook een linkpijp voor een ZX10R (2004-2005) erbij. De demper heeft geen e-keur, maar ik heb er wel een uitneembare db-killer inzitten. En er zit een e-keur stickertje op.
Ik kan je geen plaatje laten zien, want hij zit momenteel nog op mijn eigen motor (ZXR750). De demper heeft uiteraard geen schade of deukjes en is dus in perfecte staat. Prijs...€225,- (of vraagprijs € 250,-).
 
ik heb wel een foto, hij zit nog steeds op mijn fiets, dus nog niet gedemonteerd maar komt een lekker diep geluidje uit.





mail op k.j.witte@hotmail.com
 
Prima. Mocht je je bedenken dan hoor ik het wel.

Hallo djey
bedankt voor de reactie maar ik ben eigenlijk opzoek naar een carbonnen uitvoering.
de rest van de bike heeft namelijk ook carbon en dat staat dan wat leuker.
toch bedankt voor de reactie.

groet harald
 
Laatst bewerkt:
hallo mensen,

ik heb een z750 uit het jaar 2007 en ik ben opzoek naar een laser uitlaat extreem(gp style) voor een leuke prijs ik hoor et graag
 
heeft niemand nog een akrapovic hexa liggen met een aansluiting van 60mm?
mag ook een heel klein beetje beschadigd.

groet harald
 
Terug
Bovenaan Onderaan