GEZOCHT: Aprilia RSV Mille R Haga Replica

Roffelaar

Die hard MF'er
27 apr 2015
253
87
Dronten
Hoi mensen!

aprilia-rsv-motorbike-petrol_37273779.jpg

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Aprilia RSV Mille R Haga Replica, alleen zelfs de internationale markten geven me tot nu toe nog weinig succes.

Ik zoek er een met een lage kilometerstand (liefst beneden de 10.000km) en in bijna nieuwstaat. Tuurlijk is een klein plekje hier en daar geaccepteerd, maar liefst zo strak mogelijk.

Mijn budget ligt rond de 14000 EURO.

Graag hoor ik of iemand er een in zijn collectie heeft die hem aan mij wilt verkopen of toevallig een kennis heeft met deze uitvoering.

Bedankt!
 
Die kerel van 44teeth verkoopt zijn edwards replica ... misschien is dat wat voor je ik geloof rond de 10.000 pond
Thanks! Had hem gezien ja en serieus overwogen, maar wil toch echt een Haga. Twee jaar terug bijna een Edwards gekocht, maar werd vlak voor m'n neus weggekaapt, omdat ik niet snel genoeg de fiets kon bezichtigen:(
 
Thanks! Had hem gezien ja en serieus overwogen, maar wil toch echt een Haga. Twee jaar terug bijna een Edwards gekocht, maar werd vlak voor m'n neus weggekaapt, omdat ik niet snel genoeg de fiets kon bezichtigen:(
Ik denk dat ik naast dezelfde greep , die voor €4500 ofzo op marktplaats stond ! Een haga heb ik al heel lang niet meer voorbij zien komen, ik heb er weleens een plat gereden zien worden tijdens de ducatu clubraces .. auww
 
Ik denk dat ik naast dezelfde greep , die voor €4500 ofzo op marktplaats stond ! Een haga heb ik al heel lang niet meer voorbij zien komen, ik heb er weleens een plat gereden zien worden tijdens de ducatu clubraces .. auww
Ja die! Was volgens mij zelfs 4300 euro. Had contact erover op een vrijdag en zou hem dat weekend bezichtigen, moest alleen even een dag opgeven, maar had helaas dat weekend teveel te doen. Dus toen ik zondag weer op MP keek was ie al weg :O

Wow! Zo zonde... Zag laatst een Haga op 2dehands.be voor 12.500 euro, maar kilometerstand vond ik niet zo aantrekkelijk met volgens mij bijna 20K en prijs was niet over te onderhandelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan