Gezocht ARROW demper voor een GSXR600 K3

ApC_IcE

MF veteraan
10 apr 2005
1.076
0
Alkmaar
Ik zoek een Demper of evt full sys voor mijn gixxertje

gaarne geen aanbiedingen betreffende andere merken aangezien ik al een yoshi heb. Ik wil graag in de stijl van Corona blijven en dus een Arrow demper, als iemand een goedkoop adres heeft is ook goed.

Max te besteden : demper los : 300 (of full system max 800)

Alle tips zijn welkom.
mag zowel nieuw als 2e hands zijn :}
 
kijk een op ebay daar woeden nieuwe systemen aangboden voor niet veel geld, ik denk dat ik als ik niks kan vinden hier in nederland, een vol systeem van yoshi uit amerika haal met invoer kosten en verzenden en btw nog ruim 400 euro goedkoper dan hier in nederland.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

groeten
 
niet echt aangezien ik ebay al afgestruind heb naar arrow.. yoshi vind ik genoeg .. maar die wil ik niet .. die heb ik al ;)
 


1. : Dit is een akrapovic demper volgens de titel met de foto van een bos (althans dat denk ik misschien is dat ook wel een sticker)
2. : Jij koopt ook een Bmw en dan plak je er een mercedes sticker op? of een adidas schoen en dan plak je er een k-swiss sticker op? (betere vergelijking)


3. : :W :N :W -O-
 
Ik zoek een Demper of evt full sys voor mijn gixxertje

gaarne geen aanbiedingen betreffende andere merken aangezien ik al een yoshi heb. Ik wil graag in de stijl van Corona blijven en dus een Arrow demper, als iemand een goedkoop adres heeft is ook goed.

Max te besteden : demper los : 300 (of full system max 800)

Alle tips zijn welkom.
mag zowel nieuw als 2e hands zijn :}

[modbreak]
Laatste waarschuwing. Als je nog een keer handel aanbiedt krijg je een ban.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan nog een Arrow race-systeem leveren voor....... ;)


ik heb je mail ontvangen en ik heb je gebeld.. we spreken hier later nog wel eventjes over .. ben net op de testbank geweest en moet nog wat dingen veranderen die een hoop geld kosten .. dus ik laat het je wel weten als ik er eentje wil..
heel erg mooie prijs heb je .. dus ik zit hier te twijfelen :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan