Gezocht: bandenwarmers

jbt

MF veteraan
11 mrt 2009
3.577
1.964
Tilburg
Ik ben op zoek naar een set bandenwarmers.

Ze moeten achter passen om 180, 190 en 200 banden, aangezien ik ze ook wil gebruiken op mijn volgende motor en ik nog niet weet of dat een 600, 750 of 1000 wordt....


Een setje Constands bandenwarmers kost nieuw €189,- euro.

Het heeft dus geen zin om een gebruikte set aan te bieden voor een vergelijkbaar bedrag.

Uiteraard moeten ze nog gewoon goed werken en een temperatuur halen van 80 graden
 
Ik heb een set BIHR EVO 2 PRO te koop. Ik vind 189€ wel een mooie prijs
 
Ik geloof meteen dat ze dat waard zijn, maar dat is gewoon boven mijn budget.
 
Lekker voor die Constands gaan..............voor minder geld krijg je ook duidelijk mindere kwaliteit, want de meeste onder jou prijsklasse halen die 80 graden niet.

Zelfs gebruikt betaalde ik meer dan wat jij er voor wilt uitgeven..
En anders ff doorsparen, dan krijg je meer waar voor je geld dan die goedkope rommel.
 
Lekker voor die Constands gaan..............voor minder geld krijg je ook duidelijk mindere kwaliteit, want de meeste onder jou prijsklasse halen die 80 graden niet.

Zelfs gebruikt betaalde ik meer dan wat jij er voor wilt uitgeven..
En anders ff doorsparen, dan krijg je meer waar voor je geld dan die goedkope rommel.

Ik weet niet of dit sarcastisch is, of gemeend, maar ik lees best positieve reacties over de Constands.

Mss dat anderen dat kunnen beamen of weerleggen.
 
Helemaal eens met Solex. Vergeet t maar dat de goedkope bandenwarmers 80/85 gr halen. Wij hebben met een infra rood eens op t circuit de temp van verschillende merken gemeten. De duurdere setjes halen echt 85 gr. De meesten zaten tussen de 70 / 75 gr. !! Ik heb daarom zelf chickenhawk gekocht. 450€. Alle waar naar de prijs is mijn mening.
 
Ik weet niet of dit sarcastisch is, of gemeend, maar ik lees best positieve reacties over de Constands.

Mss dat anderen dat kunnen beamen of weerleggen.
Heeft ook een beetje te maken met wat voor banden je gebruikt. Ik heb zelf Constands warmers, en ik ben er tevreden mee. Maar ik rij ook met Metzeler compk banden, deze zijn niet zo heel gevoelig voor de temp.
Voor de snelle mannen die bv op Sc1 rijden is het veel belangrijker dat de band echt goed warm is.
Ik heb de warmers ook meer om slijtage tegen te gaan, dan om vanaf het 1ste rondje voluit te rijden. Volgens mij is er ook wel eens een topic over Constands geweest op MF.
 
Terug
Bovenaan Onderaan