Gezocht beginner motor

wolves1

MF'er
24 jul 2011
144
4
Amsterdam
Heb me groot rijbewijs gehaald en zit nu al veel te lang te zoeken om een motor te kopen.

"Najaa ik heb al eerder een motor gekocht alleen die werd na één maand gestolen. Dus nu 2 maanden verder en geen lekker begin. Poging nr 2

Ik zoek een motor die gewoon motorisch goed is. Heb geen zin in teveel problemen. wat krassen is niet erg. Een mooie motor om goed te leren rijden,so simpel.

Mijn budget tussen 800 - 900 euro

Ik zoek een kawasaki zzr 600
Anders een diversion xj 600
of met een beetje geluk vfr 750
CBR600F lijkt me ook wel wat

Kom maar op met die tips

Met vriendelijke groeten,

Fa
 
Laatst bewerkt:
thanks daniel, nu moet ik nog iemand vinden die verstand heeft van motoren en mij kan helpen. Die zzr lijkt me wel wat
 
Heb me groot rijbewijs gehaald en zit nu al veel te lang te zoeken om een motor te kopen.

"Najaa ik heb al eerder een motor gekocht alleen die werd na één maand gestolen. Dus nu 2 maanden verder en geen lekker begin. Poging nr 2

Ik zoek een motor die gewoon motorisch goed is. Heb geen zin in teveel problemen. wat krassen is niet erg. Een mooie motor om goed te leren rijden,so simpel.

Mijn budget tussen 800 - 1000

Ik zoek een kawasaki zzr 600
Anders een diversion xj 600
of met een beetje geluk vfr 750
CBR600F lijkt me ook wel wat

Kom maar op met die tips

Met vriendelijke groeten,

Fa
Ik weet wel iemand met een mooie diversion te koop. Hij woont wel in zeeland, weet niet of dat ver weg is? hij kan ook met de motor naar roosendaal komen aangezien hij daar werkt. Hij is altijd zuinig geweest op de motor en er liggen volgens mij nieuwe banden op.
 
Voor 800-1000 mag je de mijne wel kopen :P Is motorisch meer dan prima in orde :)
 
Ik weet wel iemand met een mooie diversion te koop. Hij woont wel in zeeland, weet niet of dat ver weg is? hij kan ook met de motor naar roosendaal komen aangezien hij daar werkt. Hij is altijd zuinig geweest op de motor en er liggen volgens mij nieuwe banden op.

Afstand maakt niet veel uit, ik wil een goed ding hebben. Als jullie ook wat foto's hebben misschien..
 
Terug
Bovenaan Onderaan