Gezocht: benzinetank Suzuki Bandit 2001

Banditfan

MF'er
10 apr 2021
44
13
Goedemiddag,

ik ben zo snel mogelijk op zoek naar een in goede staat: blauwe benzinetank voor een Suzuki gsf Bandit uit 2001. De werkplaats heeft geconstateerd dat de aftapleiding voor het overtollig water verroest is en een gaatje in zit waardoor er water in de tank loopt vanaf de dop. Het liefst graag een beetje in de buurt van Nijmegen/de mogelijkheid om bij de werkplaats in Nijmegen langs te komen om er door een monteur naar te laten kijken. In verband met baanverlies en aardig wat werkzaamheden aan mijn motor hoop ik dat we de prijs zo laag mogelijk kunnen houden.

Alvast bedankt, mvg Banditfan.
 

Bijlagen

  • 20221201_143549.jpg
    20221201_143549.jpg
    322,4 KB · Weergaven: 13
Goedemiddag,

ik ben zo snel mogelijk op zoek naar een in goede staat: blauwe benzinetank voor een Suzuki gsf Bandit uit 2001. De werkplaats heeft geconstateerd dat de aftapleiding voor het overtollig water verroest is en een gaatje in zit waardoor er water in de tank loopt vanaf de dop. Het liefst graag een beetje in de buurt van Nijmegen/de mogelijkheid om bij de werkplaats in Nijmegen langs te komen om er door een monteur naar te laten kijken. In verband met baanverlies en aardig wat werkzaamheden aan mijn motor hoop ik dat we de prijs zo laag mogelijk kunnen houden.

Alvast bedankt, mvg Banditfan.
meestal zitten die pijpjes enkel verstopt. Daardoor blijft er water boven de dop staan en druppelt dat in de tank.
 
en bij die officiele dealer viel hun frank niet dat als het zo is, de carbu's misschien wel vol water zitten ipv benzine, en hij daarom niet meer start.

mijn boodschap aan jouw als je nog eens bij die dealer bent : Run Banditfan, RUN !!
 
meestal zitten die pijpjes enkel verstopt. Daardoor blijft er water boven de dop staan en druppelt dat in de tank.
Maar ze zeggen dat het pijpje is doorgerot.......kan natuurlijk, maar dan was hij al heel erg lang verstopt.
Dus even zelf checken voor je alles geloofd, heb zelf ook de onkunde van experts geloofd. Om er later achter te komen dat het allemaal wel meeviel (achter remblokken op bij 3+mm bijvoorbeeld. )
 
Terug
Bovenaan Onderaan