gezocht beste locatie in duitsland om te rijden met de motor

maxm

Die hard MF'er
28 sep 2008
437
4
Utrecht
ik ben bezig met een opdracht en moet een Hotel starten in Duitsland.
ik ben van plan om een Hotel te starten waar je motoren kunt huren en in de beste omgeving van Duitsland te touren met de motor.
heeft iemand enig idee wat voor gebieden er mogelijk zijn?

Gr

Maxm
 
ik ben bezig met een opdracht en moet een Hotel starten in Duitsland.
ik ben van plan om een Hotel te starten waar je motoren kunt huren en in de beste omgeving van Duitsland te touren met de motor.
heeft iemand enig idee wat voor gebieden er mogelijk zijn?

Gr

Maxm

Heb je er zelf al over nagedacht?
Ik neem aan dat je zelf ook ideeen hebt. :P
 
A31







:+

maar goed ligt eraan hoeveel tijd je hebt. Sauerland, Eifel, Teutenburgerwald etc. Als je meer tijd hebt Zwarte woud, Beieren?

JR
 
omgeving koblenz ....

Zit je midden tussen Eifel/westerwald/rhein-gebied in.

gasten kunnen dan met trein komen (als ze met motort komen hoeven ze geen motoren te huren ;) ), en dan ophalen met busje als hotel te ver van station af is.

gasten met de auto kunnen dan makkelijk de duitse snelwegen berijden ivm veel km "binnendoor"

... en ook weer niet te ver (in reistijd) voor nl-ers, en ook de vele duitsers die in ruhrgebied wonen met wel motorrijbewijs maar geen motor kan je als markt aanboren.
 
Laatst bewerkt:
Westerwald.
Of begin een hotel bij de Nürnbergring zodat je vanuit het hotel meteen de ring op kan.
Je zal echt wel de eerste zijn *D :+
 
Laatst bewerkt:
Eifel, sauerland, harz, allemaal mooie gebieden om te rijden.
Iets verder weg, maar minstens zo mooi is de Schwarzwald, vanaf daar is het een steenworp naar Frankrijk/Zwitserland
 
en als we dan toch wat gebieden in Duitsland aan het noemen zijn waar je heerlijk kunt toeren, dan noem ik het Merengebied boven Berlijn icm Rugen, het gebied ten oosten en zuiden van Dresden. Beide heerlijk rustig en nog niet "ontdekt" door heel veel motorrijders.

groeten
 

Heb je er zelf al over nagedacht?
Ik neem aan dat je zelf ook ideeen hebt. :P
:^

kom anders met wat ideeetjes die je zelf bedenktn en dan geven we daar wat reactie op.
Om jouw huiswerk te gaan zitten doen, daar heeft niemand wat aan. Jij ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan