Gezocht: Beunhaas

leopold

Rookie
17 mrt 2005
7
0
Ik ben op zoek naar een goede beunhaas die mijn Honda cb 750k, bouwjaar '78 weer aan de praat krijgt.

Ik blijf problemen houden met het feit dat de Honda op slechts 3 vd 4 cilinders blijft lopen. (zie ook mijn topic van 30-4 jl. Honda CB750 K '78, loopt op 3 vd 4 cilinders ). Ik kom er zelf simpelweg gewoon niet meer uit, heb onvoldoende technische kennis om dit probleem op te lossen.

Ik ben daarom ook op zoek naar een beunhaas die hem weer aan lopen krijgt. Zelf woon ik in de buurt van Arnhem.

Groeten, Mark
 
Heb je al eens compressie gemeten van de betreffende cylinder?
Ben je 100% zeker dat de carburateur van de niet meelopende cylinder helemaal schoon en open is? Als hij lopend is weggezet, dan vermoed ik toch zoiets. (loopt hij wel mee als je er een heel klein beetje startpilot oid in spuit?)
 
Hmm, ik ben geen beunhaas meer ;) alsof dat iets uitmaakt.. maar kom niet uit de buurt (zoetermeer) zou ook denken zoals JB schrijft, controleer je compressie, wissel de bougie's kijk of hij wel benzine krijgt (kijk of je bougie nat/vochtig van de benzine wordt)Anders, motor op aanhanger zetten en langsbrengen evnetueel kan ik hem ook wel ophalen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan