Gezocht; bijzet radiateur r6 2008/2012

ilomax

Die hard MF'er
8 jun 2007
585
0
Ik zoek nog een gebruikte bijzet radiateur voor een r6 van 2009. deze zet je onder de std radiateur voor betere koeling.
 
Ik heb deze bijzet radiator nog liggen. Ik heb hem nooit gebruikt en is voorzien van beschermgaas.
Ik heb hem een aantal jaren geleden gekocht voor mijn toenmalige r6 07 maar hij leek niet lekker te passen als ik hem er voor hield en gezien ik geen koelproblemen had nooit gemonteerd.
Volgens de foto op de site moet het goed zijn en misschien is een 08 r6 iets anders ?

Yamaha Bike Radiators - RTM Imola

Ik wil er € 300,00 voor hebben.

full

full

full

full
 
Ik heb deze bijzet radiator nog liggen. Ik heb hem nooit gebruikt en is voorzien van beschermgaas.
Ik heb hem een aantal jaren geleden gekocht voor mijn toenmalige r6 07 maar hij leek niet lekker te passen als ik hem er voor hield en gezien ik geen koelproblemen had nooit gemonteerd.
Volgens de foto op de site moet het goed zijn en misschien is een 08 r6 iets anders ?

Yamaha Bike Radiators - RTM Imola

Ik wil er € 300,00 voor hebben.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


oke ik ga ff kijken of het past bij de aansluitingen
 
ja zo gaat dat hier op dit k.. forum, je vraagt wat te koop iemand bied wat aan en een ander koopt het gouw voor je weg!!!!!!!!!!!!!
 
Misschien had je iets sneller kunnen beslissen/reageren?
Ik weet het verder niet?!
Ik weet wel dat Fret een eerlijke vent is. Volgens mij kun je best goed afspraken met hem maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan