Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen slecht plan, de 850 is nogal ondergewaardeerd in de motorpers onder de gebruikelijke noemer "meer is beter" maar ik heb es een dagje een R850R te leen gehad toen mijn R1100RT (weer eens) in reparatie was en die motor liep prachtig, iets minder punch natuurlijk maar levendiger en mooier dan de 1100, en gezien de problemen met de transmissie op de 1100 wellicht ook een stuk betrouwbaarder (minder belasting op verder identiek opgebouwde motor).kan, maar ik heb liever een 850, maar dat is persoonlijke smaak
De 850GS heeft parallel gelopen met de 1100GS (standaard 70 pk , maar meestal minder (34 of 50 pk) voor de Duitse markt). Met de introductie van de 1150GS is volgens mij de 850 onveranderd gebleven (ook qua uiterlijk) en is in 2000 helemaal uit productie genomen. Zie ook http/home.arcor.de/m.panitzki/html/bmw-gs/4v-boxer-gs/r850gs/r850gs_konzept.htmMet de 850 GS bedoel je dus het "gedateerde" R850GS model...??
Of heeft er nog zo'n serie naast de 1100 gelopen..???