Gezocht: Bmw R25(/...), r26

dabamrak

MF'er
26 dec 2007
47
0
Zaventem
Hoi

Ik ben op zoek naar Bmw's uit de jaren '50. Zit te zoeken naar r25(/2 of /3) of r26's, maar helaas worden ze steeds 10 minuten voor mij verkocht -.-. Nu heb ik zo'n beetje wel alle tweedehands-verkoop-sites wel uitgekamd en kan ik deze motoren nergens vinden. Heeft iemand toevallig links naar oldtimerdealers die deze motoren verkopen? Ben op zoek naar restauratieprojecten tot in nieuwstaat verkerenden.

Tnx :),
Joost
 
Dag Joost.
Ik weet dat er bij Postma Motoren in Haarlem 'n R26 staat (nee , is niet op de website te zien).
Ziet er goed uit en is nog te koop ook.
Groet , Fred.
 
Hoi

Ik ben op zoek naar Bmw's uit de jaren '50. Zit te zoeken naar r25(/2 of /3) of r26's, maar helaas worden ze steeds 10 minuten voor mij verkocht -.-. Nu heb ik zo'n beetje wel alle tweedehands-verkoop-sites wel uitgekamd en kan ik deze motoren nergens vinden. Heeft iemand toevallig links naar oldtimerdealers die deze motoren verkopen? Ben op zoek naar restauratieprojecten tot in nieuwstaat verkerenden.

Tnx :),
Joost


www.knalpot.nl
 
Hoi

Ik ben op zoek naar Bmw's uit de jaren '50. Zit te zoeken naar r25(/2 of /3) of r26's, maar helaas worden ze steeds 10 minuten voor mij verkocht -.-. Nu heb ik zo'n beetje wel alle tweedehands-verkoop-sites wel uitgekamd en kan ik deze motoren nergens vinden. Heeft iemand toevallig links naar oldtimerdealers die deze motoren verkopen? Ben op zoek naar restauratieprojecten tot in nieuwstaat verkerenden.

Tnx :),
Joost


http://link.marktplaats.nl/135710257
 
Hey allemaal, super, paar mooie gevonden. Die R25 opknapper bij van Becks was al verkocht, heel jammer. Die op marktplaats daar zitten geen papieren bij, dat vind k toch wel een vereiste. Maar ik heb er nu wel een paar op het oog! tnx.
 
Hey allemaal, super, paar mooie gevonden. Die R25 opknapper bij van Becks was al verkocht, heel jammer. Die op marktplaats daar zitten geen papieren bij, dat vind k toch wel een vereiste. Maar ik heb er nu wel een paar op het oog! tnx.

En vooral blijven posten wat je gevonden hebt en het verloop van de restauratie
 
Je bent net 30 jaar te laat, toen had ik er een te koop.

Verkocht voor (omgerekend) € 250,=
full
 
Hey allemaal,

250 euro :O !! haha tja, zo heeft mn vader ook een keer zo'n 30 jaar geleden een Liberator voor een prikkie weggedaan >_<. Balen, die van knalpot.nl is ook al verkocht. Die frans bleeker heeft zeker wel mooie motoren staan, eens even in verdiepen nu. Tnx !
 
Letterlijk élke r25 / r26 die ik echt wilde kopen werd voor mn neus de deur uit gedaan. Nu heb ik echter toch eindelijk iets gevonden :). Wel 5kW teveel, dus moet 'm terugvoeren -.- maarja, ik kan wel ff wachten.

Bmw R60/5:

http://www.uploadgeek.com/uploads456/1/JH Motor.JPG

Hij rijdt als een trein, en loopt als nieuw. Echt geen miskoop :D
Wel een beetje dramatisch,er staan op Marktplaats 4 -st 3x r26/1x r25 te koop :Y en bij de link die ik je gaf ;) 8-)
 
Laatst bewerkt:
En die R26 die bij Postma staat ziet er toch echt erg goed uit voor die €3250.00.
Maar ja ..........
 
Letterlijk élke r25 / r26 die ik echt wilde kopen werd voor mn neus de deur uit gedaan. Nu heb ik echter toch eindelijk iets gevonden :). Wel 5kW teveel, dus moet 'm terugvoeren -.- maarja, ik kan wel ff wachten.

Bmw R60/5:

http://www.uploadgeek.com/uploads456/1/JH Motor.JPG

Hij rijdt als een trein, en loopt als nieuw. Echt geen miskoop :D

Kan je zulke oude motorfietsen terugvoeren naar 25kw dan?
 
Ik weet nog een R26 te koop staan, ziet er netjes uit en is verder OK. Geen concoursstaat maar gewoon netjes. Is van een kennis van me. Stuur mij even een mail (ralf apestaart motorblaadje.nl) dan breng ik jullie wel met elkaar in contact. :)
 
Ik weet nog een R26 te koop staan, ziet er netjes uit en is verder OK. Geen concoursstaat maar gewoon netjes. Is van een kennis van me. Stuur mij even een mail (ralf apestaart motorblaadje.nl) dan breng ik jullie wel met elkaar in contact. :)


Jij hebt ook veel kennisen, bij die 'vage kennis' in Brummen staat nu een Ural duozadel
niets te doen. Heb via een andere kennis van jou zelf een zadel gescoord.
Hij komt tzt een keer die kant op..................................., project ligt even stil.
 
Jij hebt ook veel kennisen, bij die 'vage kennis' in Brummen staat nu een Ural duozadel
niets te doen. Heb via een andere kennis van jou zelf een zadel gescoord.
Hij komt tzt een keer die kant op..................................., project ligt even stil.

Heb jij pech, want ik heb hier ook een splinternieuw zadel voor je liggen. Is een duozadel dus kan zo bij je achterop.

En mijn projecten liggen ook allemaal stil :+
 
@ Repsol_RR

Ja maar bij de r25 op marktplaats zitten geen papieren. En ik had het niet over élke bmw, maar élke bmw die ik wilde :P. Mn budget van max. 3000 euro voldoet aan geen r26 :(. Maar mn r60 is misschien nog wel mooier dan ik zocht (zat ook wel 2 keer over het bedrag waar ik eerst naar zat te kijken -.-)

Tja ik hoop dat ik geen papieren hoef te vervalsen ofzo want wil 'm erg graag rijden, maarja anders heb ik nog wel wat geinteresseerden die de motor willen overkopen. Iig nog iets leuks om een beetje aan te werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan