Gezocht Bos cup-demper

ik denk dat je beter de diameter van de pijp kan aangeven,er zijn nogal wat variaties en bijna niemand racet met standaard bochten!
Ik heb nog een 60mm hotcam-cupdemper liggen.
 
Hallo!!

Ik zoek ook een cup demper maar niet perse een 2e hands. Kunnen jullie me vertellen welke is/zijn toegestaan voor de cup? 'T is voor een GSXR600 K4 mocht het wat uitmaken.. Klopt ook dat daar een PCom bij mag??? Langzaam maar zeker krijgt mijn droom gestalte!!!

Groet,

Vincent
 
Kom op luitjes!!! Dealer doet een Laser demper voor de cup voor 350. Goeie deal of niet!?!?!?!?!?! En mag dr nou wel of geen PWR commander aan?!?!?!

Verder nog dit, ik heb hier gelezen dat je met een GSXR600 K4 toch nog tegen een geluidsprobleem op kan lopen. Is het misschien een goed idee om de binnenkant van de kuip met iets dempends te bekleden en zo ja wat????

Nog een ander vraagje is.. Ik zoek zo'n geleidertje ter voorkoming van vingers etc tussen achtertandwiel en ketting (verplicht geloof ik..) waar vind ik die??

wederom, vast bedankt.

Vincent
 
Kom op luitjes!!! Dealer doet een Laser demper voor de cup voor 350. Goeie deal of niet!?!?!?!?!?! En mag dr nou wel of geen PWR commander aan?!?!?!

Verder nog dit, ik heb hier gelezen dat je met een GSXR600 K4 toch nog tegen een geluidsprobleem op kan lopen. Is het misschien een goed idee om de binnenkant van de kuip met iets dempends te bekleden en zo ja wat????

Nog een ander vraagje is.. Ik zoek zo'n geleidertje ter voorkoming van vingers etc tussen achtertandwiel en ketting (verplicht geloof ik..) waar vind ik die??

wederom, vast bedankt.

Vincent

Cupdempers vanaf 265 euries (prijs 2003) rechtstreeks bij CRT. Met flens zijn ze een paar tientjes duurder.
NB. Cupdempers moeten een vastgepopte dB killer hebben.

Schuimrubber in eierschaalvorm wordt vaak gebruikt voor geluiddemping. Waarschijnlijk te krijgen omgeving Barneveld }) .

Achtergeleider. Gewoon zelf maken van stukkie aluminium. Vastzetten dmv schroef, pop of gewoon tierips, heb alles gezien en werd gewoon goedgekeurd.
 
Hé Ori,jij bent toch niet......gixx :?
lijkt er wel op,ritssluiting?
en...komt het goed?en verder daar?
hier alles onder controle!
back on-topic 8-)
 
Cupdempers vanaf 265 euries (prijs 2003) rechtstreeks bij CRT. Met flens zijn ze een paar tientjes duurder.
NB. Cupdempers moeten een vastgepopte dB killer hebben.

Ben ik zeker een oor aan genaaid!!! Maar voor de geintresseerde, ik heb nog een LaserHotcam liggen 245,-. Komt van een 'Blade' af en is 2 seizoenen meegereden en eind vorig jaar opnieuw gevuld. Is met flens dus moet op elke honda passen. Heeft een klein krasje aan de achterzijde maar verdes helemaal top. Foto's volgen nog!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan