Gezocht: Brembo RCS19 Verstelbare remhendel

Insanity03

MF veteraan
10 mei 2012
1.875
337
Ik ben op zoek naar een Brembo RCS19 verstelbare remhendel omdat die van mij beschadigd is geraakt.
Graag voor dit weekend want 27e zit ik op Zandvoort. :)

800_11_.png
 
Ik ben op zoek naar een Brembo RCS19 verstelbare remhendel omdat die van mij beschadigd is geraakt.
Graag voor dit weekend want 27e zit ik op Zandvoort. :)

800_11_.png

De gouden TIP*D
Dan zou ik er maar gauw eentje bestellen bij een leverancier , die deze op voorraad heeft liggen.
Nog een TIP; Koop er 2.
 
De gouden TIP*D
Dan zou ik er maar gauw eentje bestellen bij een leverancier , die deze op voorraad heeft liggen.
Nog een TIP; Koop er 2.
Dat is noga een dingetje, hij is nergens op voorraad, en de verwachte levertijd is 4+ weken.
Ik wacht inmiddels al 4 weken op mijn bestelling en die shop gaf aan dat ze niet weten wanneer hij komt.

Mijn andere optie is een Pp tuning hendel kopen voor zover dat leverbaar is

 
Je mag mijn reserve hendel wel gebruiken. Het is wel een korte versie, 12cm.
Voorwaarde is wel dat je hem in dezelfde staat weer terug brengt.
Op te halen in Goes, anders post.
 

Bijlagen

  • 16321731707993741040012369758387.jpg
    16321731707993741040012369758387.jpg
    498,3 KB · Weergaven: 19
Sorry voor vervuilen van het topic, maar wat zijn dat voor een hoesjes om je handvatten? Is dat zodat je grips niet vies worden tijdens onderhoud etc.?

Ik heb hem via pb ook al lenen van hendel voorgesteld ;)
 
Jullie zijn geweldig. Bedankt voor het aanbod. Ik heb gisteren nogmaals bij een Italiaanse webshop een bestelling gedaan en heb al een track & trace code van DHL ontvangen. Hij zou overmorgen moeten komen.
Als dat niet zo is dan kom ik hier nog op terug.
 
Jullie zijn geweldig. Bedankt voor het aanbod. Ik heb gisteren nogmaals bij een Italiaanse webshop een bestelling gedaan en heb al een track & trace code van DHL ontvangen. Hij zou overmorgen moeten komen.
Als dat niet zo is dan kom ik hier nog op terug.
Weet je nog waar je 'm destijds besteld hebt in Italië?
 
Terug
Bovenaan Onderaan