Gezocht budget circuitracer voor startende coureur

Roddy

MF veteraan
3 jan 2005
6.488
7
drenthe
mensen ik ben voorzien tis een r62001 geworden foto''s op pag 4





kort samenvattend zoek ik een betrouwbare maar goedkope racer, had eerst in de planning staan mijn straatfiets circuitklaar te maken, maar na het zien van vele crashes kan ik die dus afschrijven optie no go.

drm zoek ik een circuitmotor zonder kenteken. ikzelf 2 meter moet er wel op passen,

bugdet 2500-3000.

hiervoor zoek ik een fiets waarmee ik mijn circuitcarriere kan beginnen en heb dus geen zin direct allerlei dingen te moeten aanpassen/vervangen.

tevens zou ik graag tips en adviezen lezen/ontvangen van hoe en wat het beste te beginnen.

ik rijd op de straat op een rsv mille maar denk om te beginnen dat een 600er voor opt circuit voorlopig genoeg is.

ik hoor het wel.

Grtz Roddy
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn cbr 600 uit 2000 te koop staan en die motor ligt dik binnen jou budget
full
 
Hey Roddy

Ga je ook circuitrijden? Gaaf! Ik ga woensdag ook bij een circuitmotor kijken, een R6

Greetz Harmen
 
Hey Roddy

Ga je ook circuitrijden? Gaaf! Ik ga woensdag ook bij een circuitmotor kijken, een R6

Greetz Harmen
loop al een hele tijd rond met het idee maarja met rondlopen kom je er niet dus moet het nu maar eens gaan realiseren en drm zoek ik lowbudget mocht ik het nou niks vinden heeft het me geen klauwen met geld gekost. en in tegestelling tot de anderen blijf ik wel gewoon op straat rijden drm is het budget ook kleiner :+
 
Hey Roddy

Ga je ook circuitrijden? Gaaf! Ik ga woensdag ook bij een circuitmotor kijken, een R6

Greetz Harmen


Harmen,

Neem die maat van je woensdag mee naar Limburg. Kan hij mijn fiets van dichtbij bewonderen. :9


full

 
Hij is bij deze uitgenodigd! Maar ik denk dat die van jou boven zijn budget ligt... Wel een gaaf ding :Y



Valt net buiten z'n budget... maar dan is ie wel in één keer klaar!

Ik weet hoe dat met mij ging dat eerste jaar circuitrijden. Met een ouwe banaan... zat ik na verloop van tijd aan het maximum. En toen moest ik op zoek naar iets snellers, met betere remmen, met betere vering.

In ieder geval is je maat van harte welkom!
 
mooei reatie en aanbiedingen zet me al met al weer in twijfel cbr600 lijkt me een prima begin ding alleen is een r6 oid niet beter/makkelijker voor mij ook ivm grondspeling etc?

heb wel wt circuitervaring met de mille.
 
CBR heeft weinig grondspeling, dat zou je dmv mijn ervaringen moeten weten ;) R6 topfiets *O*
 
CBR heeft weinig grondspeling, dat zou je dmv mijn ervaringen moeten weten ;) R6 topfiets *O*
drm juist ;) r6 heeft weer dat bekende 2e versnellingsprobleem -O- keuze';s keuzes keuzes. denk dat ik maar ow nee, ik heb het nu in men hoofd dus gebeurt het
 
drm juist ;) r6 heeft weer dat bekende 2e versnellingsprobleem -O- keuze';s keuzes keuzes. denk dat ik maar ow nee, ik heb het nu in men hoofd dus gebeurt het


Geen problemen met de versnellingsbak van mijn R6. Daar zit een close-ratio bak in; daarmee spuit je weg uit korte bochten en chicanes! :]
 
Ik heb ook nog een geschikte racer staan, die is wel iets hoger als jouw budget maar is wel geschikt voor jouw omdat ik ook twee meter ben

als je meer wilt weten stuur even een mailtje of bel even op

06 53779437

full
 
bedankt voor het aanbod maar mijn budget is zoals je meld niet toereikend.

mvgr
 
Hoi Roddy,

ik heb een echt mooie R6 van 2001 met vele optie's zoals:

*SO/WP stuurdemper
*SO/WP aangepaste voorvork
*SO/WP complete achter schokbreker
*BOS compleet uitlaatsysteem HOOG met E-Keur en Originele demper
is ook aanwezig en deze past op voorpijpen van BOS.
*Dynamo niet meer aanwezig IVM meer vermogen( met volle accu kun
je de hele dag rijden)
*Blok heeft ongeveer 6000km gelopen en loopt als nieuw.
*Zo goed als nieuwe ketting/tandwielen 520.
*Motor heeft net een complete grote beurt gehad.
*K&N filter en aangepaste inlaat kelken
*Remschakelset met omkeerschakeling
*Aangepaste kabelboom
*Grotere inlaatbuizen
*De hele motor is in zeer goede staat ook het lak werk van de kuipset
als van de velgen.

Ik heb deze motor te koop omdat ik zelf nu een fireblade van 2005 heb gekocht
en omgebouwd voor de race en ga er maandag in Assen mee rijden.

De R6 moet 3000 euro kosten en evt heb ik nog vele onderdelen die je erbij
krijgt.
Ik heb evt ook nog een set extra velgen maar die kun je er evt bij kopen.
Bij evt interesse geef me even je mail, dan kan ik je foto's sturen.

MVG Ronald
 
mensen even een kleinde update van mijn kant:

super bedankt voor elk aanbod. alleen ik denk dat het voor mij wijsheid is de hand nof ff een paar maand op de knip te houden en zodoende mijn budget te vergroten richting 4K denk dat ik daarmee beter uit de voeten kan qua aanbod.

tevens lees ik nog wel graag tips en adviezen.

grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan