Gezocht: Budgetvriendelijke circuitmotor (tot 2500 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

GewoonQ

Rookie
14 mei 2018
25
8
Om maar meteen met de goede voornemens voor dit jaar te beginnen ben ik op zoek naar een circuitmotor voor een budget tot 2500 euro.
De enige harde vereisten op dit moment zijn dat ie voorzien is van injectie en minimaal 600cc tot z'n beschikking heeft (599 mag ook).

Heb je nog wat staan, laat het maar weten.
Thanx!
 
Om maar meteen met de goede voornemens voor dit jaar te beginnen ben ik op zoek naar een circuitmotor voor een budget tot 2500 euro.
De enige harde vereisten op dit moment zijn dat ie voorzien is van injectie en minimaal 600cc tot z'n beschikking heeft (599 mag ook).

Heb je nog wat staan, laat het maar weten.
Than

Je koopt er eigenlijk niks voor heel vaak is het oude meuk met oude technologie met veel achterstallig onderhoud.
 
Ik zit zelf ook wat rond te neuzen.
Heb het idee dat een circuit motor relatief duur is.
Dan koop ik liever een hele motor en sloop de zooi er zelf vanaf.
Een RSV mille past binnen je budget :)
 
Ik zit zelf ook wat rond te neuzen.
Heb het idee dat een circuit motor relatief duur is.
Dan koop ik liever een hele motor en sloop de zooi er zelf vanaf.

Nu is een RSV niet echt de betrouwbaarste motor die er bestaat ;)

Een RSV mille past binnen je budget :)

Die straatmotoren die je zou willen gaan kopen zijn ook erg prijzig ;) Natuurlijk kan je dan wat spulletjes verkopen op MP mits het een courante motorfiets is? Dan nog ben je maanden bezig deze om te bouwen.

Persoonlijk gaat mijn voorkeur altijd uit naar een ex straatmotor die net of je deze zelf gaat ombouwen naar circuit. Dan is hij tenminste al niet jarenlang mishandeld op t circuit :)

Probleem bij die 2500EURO motoren is vaak de leeftijd 1996-2003 .Ze hebben een oude voorpoot technologie geen Upside down vorken.Er is vaak ook niets meer voor te vinden of te kopen.

En ja die prijzen. Ikzelf kocht m'n eerste GSXR K4 12 jaar geleden voor 3300EURO en nu kosten ze dat vaak nog in een mooie circuit/weg staat.

Een circuit GSXR 600 K7 kochten we 8 jaar geleden voor 3500EURO en nu doen deze vanaf 3500EURO tot wel 6000EURO.

De 1000 cc is vaak goedkoper.


PS
Wat denk je van de autoprijzen en de huizen ? Mijn auto is zelfs 3000 EURO in waarde gestegen. En die andere waarschijnlijk nog meer ;)

De reden is inflatie geld is niks meer waard de goederen worden dan duurder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer voor de gein eens in Duitsland een goedkope motor te scoren _O- Daar liggen de prijzen nog hoger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit zelf ook wat rond te neuzen.
Heb het idee dat een circuit motor relatief duur is.
Dan koop ik liever een hele motor en sloop de zooi er zelf vanaf.
Een RSV mille past binnen je budget :)
Een circuitmotor zonder kenteken is aanzienlijk goedkoper dan een straatmotor van hetzelfde type en bouwjaar.
Ik zou met een mille niet beginnen met circuit rijden, das leuk voor een liefhebber die aardig kan rijden.
Meeste wat je ziet zijn R6-en. Zal een goede reden hebben.
 
Een circuitmotor zonder kenteken is aanzienlijk goedkoper dan een straatmotor van hetzelfde type en bouwjaar.
.

Nou ik ben het hier niet mee eens , circuit prijzen zijn zelfs soms hoger afhankelijk van de opties die erop zitten
 
Misschien heb ik wat voor je:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan