Gezocht: Cafe racer zadel (Giuliari) voor CB750 K7

R@VEN

Die hard MF'er
24 feb 2004
587
0
Hallo,

sinds kort de trotse eigenaar van een CB750 K7'78 (foto's volgen).
Nu ben ik al enige tijd opzoek naar een race zadel, echter hierbij staat steeds specifiek K0-K6...maar geen K7.

Passen deze zadels toch op de K7 of zijn deze te kort voor op 'n K7?

Wellicht dat iemand me kan adviseren, ik ben nog leek op het gebied van de oldies.
 
K7 en F2 (en F1) zijn anders (zelfde productie periode).... nu weet ik niet zeker of deze 2 weer gelijk zijn aan elkaar..
maar het zal lastig worden... mits je ze (meen) uit Amerika wilt halen.. maar dan kan je je flappen tappen... (300 a 400 euro)

Voor mijn F2 heb ik in de afgelopen 2 jaar nog niks kunnen vinden, 2e hands dan.
Maar welicht is dat voor de K7 niet zo...

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Ik laat er een maken (2 persoons niet perse Guiliari style) van echt leer en gesloten cel schuim.
Wordt niet goedkoop, maar wel met eigen gestikte inscriptie (b.v. 750 Four) in elke kleur die je wilt.
Hoeft niet perse 2 persoons te worden overigens, als je een voorbeeld laat zien wordt het nagemaakt.


Deze is voor een K7 '77.
Zal een foto posten als hij klaar is, wellicht heb je interesse.
 
Hartstikke bedankt voor de reacties. Ik vond op Ebay voor 45 euri's een lederen overtrekset incl. chroomstrip voor over het ori. zadel van de K7, met Honda opdruk.
Ziet er ook heel mooi uit, maar tipt niet aan het race zadel?

Ik ben benieuwd naar eventuele foto's......moet ze zelf ook eens posten.
 
Zadel is meestal geen probleem... maar de bevestiging op de originele aansluitingen (mits je de oude onderplaat gebruikt)
 
Laatst bewerkt:
Waar een wil is..
full


Dit is een 750 K1 sportbuddy op een CB550 frame. Past ook, als je het heel graag wil..

Ik heb deze buddy nieuw (!) gescoord op Ebay voor de prijs van €80,-. Gewoon heel vaak en goed Ebay Duitsland in de gaten houden.
 
Eehj,

Na lange tijd volgen van alle projecten op deze forum, mijn eerste post...

Ik ben een cafe aan het bouwen van een cb 750 f2 en heb een guiliari zadel.
De zadel heb ik wat moeten aanpassen maar viel mij 100% mee. Hij ligt nu bij de bekleder maar als er interesse in is zal ik foto's posten van de aanpassingen...

gr. Onno
 
Terug
Bovenaan Onderaan