Gezocht: cafe racer

Jasper.R

Rookie
1 jul 2020
23
20
Ik ben op zoek naar een motor die al (deels) omgebouwd is tot caferacer. Er staan er maar weinig aangeboden op internet. Wellicht hebben jullie nog iets moois staan!

Liefst foto's + vraagprijs (indicatie) opsturen in privébericht
 
Meen dat hier op het forum wel een aantal half afgebouwde motoren staan in het verkoop deel.

Hi Erwin! Ik had al gekeken bij de Marktplaats, in het forum "Te koop", op Marktplaats en op Over 20.000 Custom & Cafe Racer Parts & Apparel in Stock maar ben nog niks tegen gekomen waar ik echt enthousiast van werd.

Ik verwacht dat er veel mensen zijn die nog een cafe racer in de garage hebben staan waar ze niks meer mee doen, maar die nog niet online staat. Daar hoop ik op. :-)
 
Hoi Jasper, ik heb een Moto Guzzi 1000 cc met spaakwielen staan wat een heel mooie basis is voor een caféracer, moet je wel de benzinetank, het zadel, de spatborden, het bagagerek enz. vervangen door wat fraaiers, maar de basis is super!
 
Hoi Jasper, ik heb een Moto Guzzi 1000 cc met spaakwielen staan wat een heel mooie basis is voor een caféracer, moet je wel de benzinetank, het zadel, de spatborden, het bagagerek enz. vervangen door wat fraaiers, maar de basis is super!

Het liefst zoek ik een wat lichtere motor om mee te starten!
 
Als je nog heel even geduld hebt, komt mijn laatste project te koop.
Ik haal dit weekend de cilinders op, en kan ik beginnen met het blokje opbouwen, dus ik hoop met 2-3 weken klaar voor haar maiden voyage.
 
Wat is jouw definitie van een Cafer Racer? Bedoel je "een oude motor die geen chopper is", of moet het een Engelse 1 zitter zijn met lange tank, clip ons, etc?
 
Als je nog heel even geduld hebt, komt mijn laatste project te koop.
Ik haal dit weekend de cilinders op, en kan ik beginnen met het blokje opbouwen, dus ik hoop met 2-3 weken klaar voor haar maiden voyage.

Pb!

Wat is jouw definitie van een Cafer Racer? Bedoel je "een oude motor die geen chopper is", of moet het een Engelse 1 zitter zijn met lange tank, clip ons, etc?

Vooral dat eerste. Het zal mijn 1e motor worden!
 
Deze?
 

Bijlagen

  • 100_8410.JPG
    100_8410.JPG
    637,7 KB · Weergaven: 17
 
Ik ben op zoek naar een motor die al (deels) omgebouwd is tot caferacer. Er staan er maar weinig aangeboden op internet. Wellicht hebben jullie nog iets moois staan!

Liefst foto's + vraagprijs (indicatie) opsturen in privébericht
Is voor TS.... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan