gezocht camera systeem voor op circuit ook tips zijn welkom



En als ik het zo eens zie zit er ook een mogelijkeid bij om extern te voeden:

8ddaee619aa8602bc4d2bf44e389e179.image.500x386.jpg
 
duidelijk 1 cam en 720X480 gaat het dus net niet worden.
inmiddels jullie video's gezien en een hogere kwaliteit is het toch wel.
maar goed moet nog de juiste balans vinden.
sowieso mooie systemen van stack en Diva maar ja wel 1000Euro....
waarom heeft VIO geen HD uitvoering -O-

Die is onderweg. Geloof dat die dit jaar zou worden uitgebracht ging rond de 1000 euro kosten. Anders effe mailen naar xsportcam.nl ;)
 
HD1080P Action camera VEB-AT26
5 Mega sensor, protable camera+video recoder+media playback
2" TFT screen, SD support up to 32GB
HD1080P Action camera/Car-used/Police video camera AT26
Screen 2'' inch TFT screen
Resolution:
MOV format:
1080P= 1920*1080 (30fps)
1080I = 1440*1080 (30fps)
720P = 1280*720 (30fps)
WVGA = 848*480 (60fps)
PICTURE: 8M=3200*2400,5M=2592*1944
Memory: 64M internal memory (SD/MMC external storage support up to 32G )
File format: AVI
Power: Built in High-energy Lithium battery (1700mAh)
USB2.0
HDMI TV output (NTSC/PAL)
Waterproof (IP68)
Package 22*20*10cm

240 euro uit china en anders +_350 uit elk ander land...[afbeelding]

Nice, kan hem alleen niet vinden voor die 240 euro. -O-

edit: gevonden, twijfel alleen of die site betrouwbaar is :X
 
Laatst bewerkt:
@ Timblade
erg gaaf man.
vooral al die graphics onder in beeld, gaf.
doe je dat met free software van racechrono?
 
thanx!
yesyes... alles FREEWARE van Racechrono & Racelogic zoals omschrijving al zegt op JoepSjoep...!
enige wat ik heb gekocht is die 5Hrz bluetooth gps ontvanger voor nauwkeuriger signaal/tijden...
dit is puur TESTRUN door de buurt (K#T bladeren) voor camera, zelfgemaakte steun, laptimer, gps & software!
kan NIE WACHTEN dit alles op track te gaan gebruiken!
ps: camera lens had ik eigelijk 90' moeten draaien, maar DAAROM geslaagde TEST! ;-)
ps2: beeldkwaliteit is int echt VEEL beter- nu YouTube "kwaliteit"...
 
Laatst bewerkt:
http://www.chinadone.com/...e-video-camera_p1449.html
hoe kan je "weten" dat chinadone niet betrouwbaar is...
(ik wantrouw het ook omdat het china zelf is.... maar in UK zijn ze voor 340 (kan je ook genept worden natuurlijk)

besteld, ik houd jullie op de hoogte of ik hem ooit heb ontvangen of dat ik na lang wachten achter mijn geld aan heb moeten gaan! :9
 
besteld, ik houd jullie op de hoogte of ik hem ooit heb ontvangen of dat ik na lang wachten achter mijn geld aan heb moeten gaan! :9

ja dat is wel de ultieme test -O-

ik ben zeer benieuwd..want als je hem binnen krijgt dan durf ik ook wel :Y

ik heb nu dat een collega eind jan naar thailand op vakantie gaat (hij is thai :-) en dan voor mij kijkt en als hij iets hd/ start stop remote vind neemt hij het mee (en anders moet er dus in China online besteld worden.... kortom ben zeer benieuwd Michiel.
 
besteld, ik houd jullie op de hoogte of ik hem ooit heb ontvangen of dat ik na lang wachten achter mijn geld aan heb moeten gaan! :9


het lijkt mij ook een prima set voor die prijs. als alles goed bij jou binnen komt, dan ga ik hem daar ook bestellen.
ik moet zeggen dat tot nu toe alles altijd netjes en optijd bij mij is binnen gekomen wat ik via het internet heb besteld. zelfs vanuit china.
 
het lijkt mij ook een prima set voor die prijs. als alles goed bij jou binnen komt, dan ga ik hem daar ook bestellen.
ik moet zeggen dat tot nu toe alles altijd netjes en optijd bij mij is binnen gekomen wat ik via het internet heb besteld. zelfs vanuit china.

Ik heb ook wel interesse, mocht alles goed aflopen :Y
 
ik had een paar maanden geleden die HD cam met losse camera ook besteld bij V-Nix, duurde echter allemaal lang, bleek bij hun niet door de test te komen vanwege de accuduur. Uiteindelijk maar afgezegd, gelukkig maar, want nu komt er inderdaad de VIO POV HD, eind januari leverbaar, dan ga ik die meteen bestellen :9
 
ik had een paar maanden geleden die HD cam met losse camera ook besteld bij V-Nix, duurde echter allemaal lang, bleek bij hun niet door de test te komen vanwege de accuduur.

Ik ken het bedrijf V-Nix verder niet, maar het klinkt wel raar...
Dus ze "verkopen" de HD-cam.
Echter na de bestelling moet je wachten omdat ze nog gaan testen.
Als klap op de vuurpijl voldoet hij niet aan de norm van hun testen, maar blijven ze hem wel op de site verkopen :?
(Mij lijkt dat V-Nix of niet fair is naar zijn klanten of onbetrouwbaar is)
 
Laatst bewerkt:
Ik ken het bedrijf V-Nix verder niet, maar het klinkt wel raar...
Dus ze "verkopen" de HD-cam.
Echter na de bestelling moet je wachten omdat ze nog gaan testen.
Als klap op de vuurpijl voldoet hij niet aan de norm van hun testen, maar blijven ze hem wel op de site verkopen :?
(Mij lijkt dat V-Nix of niet fair is naar zijn klanten of onbetrouwbaar is)
Ik was toen de eerste blijkbaar die die camera bestelde en omdat het een professionele camera was :? wilden ze die eerst testen. Bleek dat de camera maar een half uur werkte op een volle accu. Ze hadden er maar één, dus of het exemplarisch was of gewoon een slecht systeem, konden ze niet echt zeggen. Uiteindelijk maar laten terugstorten, is ook netjes gebeurd. Gek genoeg staat ie inderdaad nog wel op de site.
Op zich was ik er wel blij mee, want een week later werd de VIO POV HD aangekondigd, waar ik als systeem iets meer vertrouwen in heb.
 
ja dat is wel de ultieme test -O-

ik ben zeer benieuwd..want als je hem binnen krijgt dan durf ik ook wel :Y

ik heb nu dat een collega eind jan naar thailand op vakantie gaat (hij is thai :-) en dan voor mij kijkt en als hij iets hd/ start stop remote vind neemt hij het mee (en anders moet er dus in China online besteld worden.... kortom ben zeer benieuwd Michiel.

Ik ben ook erg benieuwd..... :X
 
Het heeft ff geduurd, verzending verliep alles behalve soepel... lang verhaal. Komt er op neer dat het er alle schijn van had dat ze het pakket in eerste instantie niet op de post hadden gedaan.

Anyway, camera zelf is echt top! Is helemaal af en ziet er echt profi uit. Wordt geleverd inclusief extra accu, afstandsbediening, microfoontje etc. alleen geheugenkaartje ontbreekt.

Kortom, zit wel een risico aanvast of de bestelling wel aankomt maar als het wordt geleverd heb je wel een mooi product. :Y

PS: Komt nog wel 30 euro BTW overheen.
 
Het heeft ff geduurd, verzending verliep alles behalve soepel... lang verhaal. Komt er op neer dat het er alle schijn van had dat ze het pakket in eerste instantie niet op de post hadden gedaan.

Anyway, camera zelf is echt top! Is helemaal af en ziet er echt profi uit. Wordt geleverd inclusief extra accu, afstandsbediening, microfoontje etc. alleen geheugenkaartje ontbreekt.

Kortom, zit wel een risico aanvast of de bestelling wel aankomt maar als het wordt geleverd heb je wel een mooi product. :Y

PS: Komt nog wel 30 euro BTW overheen.


kan je nog even een foto van je goodies maken en de totaal prijs erbij zetten? *D
 
Het heeft ff geduurd, verzending verliep alles behalve soepel... lang verhaal. Komt er op neer dat het er alle schijn van had dat ze het pakket in eerste instantie niet op de post hadden gedaan.

Anyway, camera zelf is echt top! Is helemaal af en ziet er echt profi uit. Wordt geleverd inclusief extra accu, afstandsbediening, microfoontje etc. alleen geheugenkaartje ontbreekt.

Kortom, zit wel een risico aanvast of de bestelling wel aankomt maar als het wordt geleverd heb je wel een mooi product. :Y

PS: Komt nog wel 30 euro BTW overheen.

thx Michiel :}

eind deze maand gaat mijn collega kijken of hij de AT26 op een elektronica markt/beurs kan vinden, zo ja dan neemt er min 2 mee, zo niet dan ga ik hem (net als jij) ook bestellen.

ben wel benieuwd naar het lange verhaal!
(ps je mag mij ook de mail wisseling door mailen!!! (kan ik lezen hoe het is gegaan!!!) in mijn profiel staat mijn ziggo mail adres)
 
thanx!
yesyes... alles FREEWARE van Racechrono & Racelogic zoals omschrijving al zegt op JoepSjoep...!
enige wat ik heb gekocht is die 5Hrz bluetooth gps ontvanger voor nauwkeuriger signaal/tijden...
dit is puur TESTRUN door de buurt (K#T bladeren) voor camera, zelfgemaakte steun, laptimer, gps & software!
kan NIE WACHTEN dit alles op track te gaan gebruiken!
ps: camera lens had ik eigelijk 90' moeten draaien, maar DAAROM geslaagde TEST! ;-)
ps2: beeldkwaliteit is int echt VEEL beter- nu YouTube "kwaliteit"...

Heb je misschien een directe link naar de software.
Ik heb nl een VHOLDR 1080 en een gps ontvanger.
Lijkt me wel gaaf om de chrono balk onder mijn circuitfilms te monteren.
En ik denk niet dat ik de enige ben.
In ieder geval bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan