GEZOCHT: Camera-systeem voor op Racer

Vincent Puts

Die hard MF'er
18 mei 2003
735
0
Ben op zoek naar een goed camera-systeem voor op mijn racer.

Leuk om naderhand je gestuntel na te kijken :]

Wie heeft er een te koop?

Linkjes waar ze te koop zijn, zijn ook welkom!

THX

R6'06-Racer
 
Ben op zoek naar een goed camera-systeem voor op mijn racer.

Leuk om naderhand je gestuntel na te kijken :]

Wie heeft er een te koop?

Linkjes waar ze te koop zijn, zijn ook welkom!

THX

R6'06-Racer

Heb er zelf geen te koop, maar mijn eigen camera niet te duur gekocht via:

www.x-sportscam.nl

(voor filmpjes kijk op www.allardracing.com) :]
 
IK heb een x-sportscam set, voor en achter een camera 1 jaar oud en ingebouw. NIeuwprijs EUR 1250 exclusief inbouwkosten. Wil hem er wel uithalen en aan je verkopen. Vraag prijs EUR 950,- voor foto's zie www.supermug.smugmug.com onder zandvoort en CCS
 
Laatst bewerkt:
Heb er zelf geen te koop, maar mijn eigen camera niet te duur gekocht via:

www.x-sportscam.nl

(voor filmpjes kijk op www.allardracing.com) :]
Welk camera-(systeem) heb jij van sportscam.nl?

Heb er al een type van gehad.
Alleen die waren alle vier na plusminus 8 sec racen defect.... :N
 
Allard, welk pakket heb jij genomen ? Ik zie er namelijk meer op hun site staan.
Het is allemaal behoorlijk veranderd en ik heb hem pas juni vorig jaar gekocht.
Ik heb in ieder geval de 420camera incl. batterijhouder, microfoon en de nodige stekkers. Daarbij heb ik een andere recorder, maar deze zal vast niet slechter zijn.

Voor komend seizoen ga ik de camera beter op de motor monteren (hij trilt nu te veel) en ook aansluiten op de accu, want dat gesleep met batterijen.
 
Het is allemaal behoorlijk veranderd en ik heb hem pas juni vorig jaar gekocht.
Ik heb in ieder geval de 420camera incl. batterijhouder, microfoon en de nodige stekkers. Daarbij heb ik een andere recorder, maar deze zal vast niet slechter zijn.

Voor komend seizoen ga ik de camera beter op de motor monteren (hij trilt nu te veel) en ook aansluiten op de accu, want dat gesleep met batterijen.

Er zit dus geen recorder bij, wat gebruik jij als recorder? Zijn die dingen betaalbaar of loopt dat ook in de honderden euros
 
Er zit dus geen recorder bij, wat gebruik jij als recorder? Zijn die dingen betaalbaar of loopt dat ook in de honderden euros
Nee, heb hem toen wel ook via hun besteld, maar volgens mij zijn ze nu overgestapt op een ander merk. Ze hebben op hun site ook een geheel pakket voor de motorrijders.
Welk merk recorder ik heb durf ik niet te zeggen (zit nu op school ;) dus kan het ook niet ff opzoeken) maar die ze nu verkopen gaat tot 4gb en de mijne maar tot 2gb SD.
 
@Die trage pool
op mmf is hier ook een topic over, daarin stond een cam voor 125euro, met recorder erin.
 
Je kan ook bij RF-concepts een bullet-cam kopen en deze aansluiten op je handy-cam.
Dan heb je ook nog altijd een camcorder voor het gewone filmwerk zal ik maar zeggen.

Hier zijn ook al es een paar topics van gemaakt.
 
Ben op zoek naar een goed camera-systeem voor op mijn racer.

Leuk om naderhand je gestuntel na te kijken :]

Wie heeft er een te koop?

Linkjes waar ze te koop zijn, zijn ook welkom!

THX

R6'06-Racer

www.motorxtra.nl is dealer en doet aan inbouw. Heb je 2 bullet cams (voor/achter) en recorder.
 

setje van sportscam..
op de beurs gekocht...tis saai filmpje, maar ken je iig zien wat voor componenten je heb en de kwaliteit
 
Laatst bewerkt:
heb een dergelijk systeem gehad.
Is mijzelf niet goed bevallen....

Zoek een systeem me teen losse camera.

Thx in ieder geval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan