Gezocht: Carburateurs Kawasaki ZX-7r Ninja '96

THe WoLFMaN

MF veteraan
9 aug 2006
3.704
0
Rotterdam
Ik ben op zoek naar carburateurs voor een Kawasaki ZX-7r Ninja (1996)

Wie o wie kan mij daar aan helpen? Tot dusver ligt de opbouw van mijn motor stil. -O-

Alleen nog maar die Carbs van een Zx-7r ninja... dan kan ik weer rijden met mijn ZXR750... :)

Alvast bedankt in ieder geval.
 
Ik weet niet of je iets ben met een setje carburators model zx9 van bouwjaar 1997 ?

Groetjes

Dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen. De carbs van mijn '93 er ZXR passen in ieder geval niet op een ZX-7r blok. Het liefst ben ik daarom ook op zoek naar originele van een ZX-7r anders blijf ik straks bezig haha... :9

Iemand anders misschien enig idee?
 
Misschien heb je hier wat aan...
(de vorige is niet goed, maar kan hem niet weghalen??)
full
 
Misschien heb je hier wat aan...
(de vorige is niet goed, maar kan hem niet weghalen??)
(Afbeelding)

Bedankt! Alle hulp is welkom. Even kijken... ik zie staan bij de carbs: Keihin 41mm x4, stel dat ik carbs neem van 40 zou dat een probleem zijn? Of gaat het er gewoon om dat het carbs van een ZX-7r zijn? Anders zou ik dus exact die 41 mm maat aan moeten houden voor de hartafstanden? Zo niet, dan is het makkelijk en zou ik dus een willekeurige set carburateurs kunnen plaatsen en af moeten stellen...?
 
zover reikt mijn kennis niet, misschien dat iemand anders hier meer verstand van heeft??

succes ermee.





ps Iemand anders die belangstelling heeft bij een set Carbs van een zxr-750, allerlaatste type??
 
Terug
Bovenaan Onderaan