Gezocht Cbr600rr pc40

Ferleu racing

Rookie
30 dec 2021
14
1
Iemand een cbr 600 circuitmotor mag redelijk standaard zijn ook maar moet niet, in de aanbieding liefst een pc40 maar mag ook een pc37 zijn vanaf 2005 indien intressant aanbod.
 
Laatst bewerkt:
weet nog eventueel een 2003'er voor een stuk minder als je vraagprijs. Wellicht interessant ivm budget voor goede upgrades?

Laat maar weten of je interesse heb.
 

(Niet van mij notabene).

4500€ voor een PC40 lijkt mij bijna onmogelijk geworden, in huidige tijden toch. Paar jaar geleden had je daar nog een mooi pakket voor.
Meer rijders, meer vraag, en kleiner wordend aanbod zeker?
 
weet nog eventueel een 2003'er voor een stuk minder als je vraagprijs. Wellicht interessant ivm budget voor goede upgrades?

Laat maar weten of je interesse heb.
Mag mij gerust wat info geven maar ben meer in die modellen erna geintresseerd met usd vork
 
De sets incl balhoofd en upsd voorvorken zijn in overvloed te koop (op buitenlandse sites). Als je serieus interesse hebt hoor ik het wel
 
1641126979641.png
misschien een optie ... zie mijn adv. op autoscout24 !!!
 

(Niet van mij notabene).

4500€ voor een PC40 lijkt mij bijna onmogelijk geworden, in huidige tijden toch. Paar jaar geleden had je daar nog een mooi pakket voor.
Meer rijders, meer vraag, en kleiner wordend aanbod zeker?
Zonet 1 van 2008 aangeschaft van op de baan wel voor 3200, niets is onmogelijk 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan